לקראת הסתיו: הבגדים שאת חייבת במלתחה שלך לקראת עונת המעבר

הסתיו כבר כאן! העונה הזאת שמבלבלת אותך כשאת עומדת מול ארון הבגדים ושואלת את עצמך מה ללבוש. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכן להכין את הארון לקראת עונת החם קר מאת גלית אובר אשת האפנה והסטייליסטית

הימים הולכים ומתקצרים והערב מקדים מיום ליום. אלו ימים הפכפכים של עונת מעבר, פעם שמש, פעם גשם, בבוקר ובערב  קר ובמהלך היום חם. ימים אלו יוצרים התלבטות ותסכול מה נלבש היום, ארוך? קצר? נעליים? סנדלים?
אך מצד שני זוהי עונה נפלאה המאפשרת לנו ללבוש מגוון אפשרויות ולשדרג את המראה אותו נרצה ללבוש. בגדי החורף קורצים לנו וזוהי הזדמנות לשלב ארוך עם קצר. לשם כך עלינו לדאוג שיהיו בארון הפריטים הנכונים.

•  מראה השכבות הוא המראה המומלץ לעונה זאת

במראה זה קל מאוד להתלבש והמגוון רחב מכיוון שאפשר להוסיף לכל לבוש צעיף, מטפחת, ז'קט, קרדיגן, שרוולון, שכמיות ופריטים נוספים רבים אשר ישדרגו לנו את ההופעה. לבוש זה הוא פרקטי וקליל למזג אויר הפכפך כשחם לך תוכלי להוריד שכבה ואם קר ללבוש חזרה.
אז מה מומלץ לנו ללבוש? מהם הפריטים שכדאי לנו לדאוג שיהיו בארון?

ז'קט
ז'קט יוסיף לך מראה קלסי וגם יחמם

• ז'קט

ז'קט קלאסי בקווים נקיים שניתן ללבוש אותו גם על חולצה ומכנסיים וגם על חצאית או שמלה. הז'קט גם יחמם וגם יוסיף סטייל. מומלץ להחזיק  מספר ז'קטים במלתחה אחת בגוונים, גזרות ובדים שונים.

ווסט
הכל עובד עם ווסט

• ווסט

הווסט הוא פריט טרנדי ולוהט ותוכלי למצוא אותו בכל חנות. זהו למעשה ג'קט ללא שרוולים וזה בהחלט היתרון שלו. הוא מחמם במידה נכונה ואת מוזמנת לשחק עם מה שבא מתחת, טישרט בסיסית, חולצת שיפון מכופתרת או אפילו שמלה- הכל עובד איתו! הוא משדרג כל מראה ותמיד מחמיא לגוף. הווסטים קיימים באורכים שונים והמגוון רחב ומעניין.

צעיפים
צעיפים יוסיפו סטייל למראה שלך

• צעיפים

צעיפים ומטפחות הם אחד הפריטים החשובים לעונה זו. הם מגיעים בגדלים, בדים וצורות שונות, הם מצליח לשדרג את המראה בכל פעם מחדש ובכל פעם בסגנון אחר ניתן להכניס אותם בקלות לתוך התיק כשמתחיל להיות חם.
הם יוסיפו סטייל למראה שלך. חובה בכל ארון לפחות 6 – 10 צעיפים ומטפחות בגדלים, הדפסים ובצבעים שונים. צעיף יכול גם לשנות את ייעודו בקלות מצעיף לצוואר לחגורה מדליקה או מטפחת לראש.

שרוולים ארוכים
מראה קולי עם ז'קט ג'ינס קליל

• שרוולים ארוכים

חולצות דקות עם שרוולים ארוכים שניתן ונוח לקפל או שרוולי 3/4. אפשר ללבוש חולצות או גופיות קצרות ומעליהן שרוולונים למקרה שנעשה חם.

• קארדיגן

הסריג עם הכפתורים! הוא רך ומפנק, קל להכניס אותו לתיק ולהוציא לפי הצורך, מומלץ לרכוש אותו במספר צבעים ובמספר סגנונות ( ארוך קצר דק עבה וכד'), זהו אחד הפריטים היותר שימושיים שיש וניתן להשיגו כמעט בכל חנות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


•  שמלה

שמלה קטנה שחורה עם שרוולים ארוכים שאותה ניתן ללבוש ב"לוקים "שונים. אפשר להוסיף לה ז'קט מעניין או צעיף או חגורה …כמובן שמומלץ עוד שמלות בצבעים שונים וגזרות שונות.

מכנסיים ארוכות
מכנסיים ארוכים יכולים לשדרג את הלוק

• מכנסיים ארוכים

אם את לא אוהבת לחשוף את הרגליים ובקיץ חם לך ללכת עם מכנסיים ארוכים ובעיקר עם ג'ינס (כמוני ) הנה סוף סוף ניתן ללבוש מכנסיים ארוכים או גרביונים/טייצ'ים דקים בצבע גוף או צבעוניים אשר יכולים לשדרג את ה"לוק".

• נעליים

נעל נקיה, מצוחצחת, נוחה, אופנתית ואיכותית משפיעה על כל המראה. מה שלא תלבשי לא ייראה טוב אם את לא משקיעה בנעליים טובות לכן אני ממליצה קני לך זוג או שניים פחות אבל את מה שאת כן קונה קני הכי טוב שיש בעיקר בעונה זו של השנה. אין גבול לדגמים לאורכים ולאפשרויות של נעליים ומגפיים. פריט חובה מגפון קצר אחד לפחות עם ג'ינס, מכנסיים, שמלה או חצאית.

כובעים
כובעים מבליטים את ההופעה

• כובעים

לא כל אחת אוהבת ומוכנה לחבוש כובע למרות שזהו אחד האביזרים הכי מדליקים שיש. הם מוסיפים ומבליטים את ההופעה יש סוגים רבים של כובעים וכל אחת יכולה למצוא את הכובע שישדרג את המראה והסגנון שלה.

• צבעים

את ממש לא חייבת לקנות מלתחה שלמה בצבעי הסתיו, במקום זאת השתמשי באביזרים ואקססוריז בצבעי הסתיו והחורף ובצבעי הטרנדים העכשוויים להשלמת הלוק.
בסתיו חשוב לבדוק תחזית מזג אוויר ולתכנן את המלתחה יום קודם בהתאם למקום בו תבלי את היום.
אל תתני לאקלים המפתיע של הסתיו לתפוס אותך לא מוכנה.

שיהיה לנו חורף חם, גשום ומלא מלא סטייל.
גלית אובר

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|