הקיץ הזה: טיפים לבחירת בגד ים מתאים לגופך

השרב כבר כאן להישאר. החום בעמק שלנו כבר נסק לשיא 40 מעלות – זה מטורף. האפשרויות לשרוד את החום הכבד הזה הן: להישאר במזגן, לברוח למדינה קרה או ללכת לבילוי בבריכה או בים. אם עדיין לא רכשת את בגד הים הנכון לקיץ 2017  זה הזמן להצטייד בלפחות אחד כזה. צילום: אמיר יהל

לנשים רבות חווית קניית בגד הים היא מתסכלת, הסיבה נובעת במקרים רבים מחוסר בטחון בשל חשיפת הגוף הלובש בגד מינימלי ובשל אי שביעות רצון ממה שאותו בגד מינימלי חושף, לכן בחירת הגזרה המתאימה למבנה גופך חשובה מאוד ותחסוך לך תסכולים רבים.
איזה בגד ים לקנות? כיצד תבחרי את בגד הים הנכון והכי מתאים לך? כיצד תהפכי את רכישת בגד הים לחוויה נעימה? – התשובה מאוד פשוטה.
ראשית עלייך להסתכל במראה ולהכיר היטב את גופך, את המקומות שאותם את מעדיפה להסתיר או לטשטש ואת אלו שאת מעוניינת לחשוף, ממש כפי שאנחנו מתאימות את הבגד בהתאם למבנה גופינו ובקצרה – לאזן.
לשמחתנו שלא כמו בשנים עברו, המבחר וסוגי הדגמים הוא עצום, לכן כל אחת יכולה למצוא את בגד הים בהתאם לטעמה האישי ובהתאם לצרכיה.

• מספר טיפים שיעזרו לך בבחירת בגד הים לקיץ 2017

למבנה X – ( רוחב הכתפיים שווה לרוחב האגן והמותן צרה), דהיינו מבנה עם הפרופורציה הנכונה תוכלי להרשות לעצמך כל דגם שתחפצי גם שלם וגם בקיני.

מבנה X
בגדי ים למבנה גוף עם כתפיים ששוות ברוחבן לאגן, ומותן צרה

למבנה V  – ( רוחב כתפיים גדול מרוחב האגן כמו משולש הפוך)- כדי ליצור פרופורציה עלייך להרחיב את פלג גופך התחתון ולהצר את העליון על ידי בחירת הדפסים בחלק התחתון או חצאית וחזיות בגזרות מצרות כגון חזיית קולר, חזייה עם קשירה מסביב לצוואר או מחשוף עמוק בבגד ים שלם.

למבנה  H  ­– ( רוחב כתפיים ואגן שווים אך המותן רחבה)- כדי ליצור אשליה אופטית של מותן צרה בחרי בגד ים שלם עם גזרה שיש לה הדפסים הנכנסים באזור המותן כגון בגד ים גיטרה, חיתוכים אלכסוניים כגון מעטפת או גזרת עם כיווצים במותניים.

בגדי ים במבנה O ולטשטוש בטן
צמצום מראה הבטן עם בגדי ים למבנה גוף של נשים גדולות ובטן

למבנה גוף Oנשים גדולות ובטן גדולה)- כדי ליצור אשליה של אורך על מנת שיצמצם את מראה הבטן, בגד ים שלם יחמיא לך, רצוי עם מחשוף V  בצבע אחד כהה או צבעוני עם הדפסי אורך דקים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למבנה A – ( כתפיים צרות ואגן רחב)- כדי ליצור פרופורציה עלייך להרחיב את הכתפיים ולהצר את פלג גופך התחתון על ידי בחירת בגד ים עם כתפיות רחוקות אחת מהשנייה (לא קולר וקשירה)- רצוי הדפסים גדולים בחלק העליון וצבעים כהים וחלקים בחלק התחתון.

• המלצות לתיקוני פרופורציות

בגד ים פושאפ
בגד ים פושאפ

 לחזה גדול – מחשוף V, לחזה קטן – מחשוף בגב, לגב גדול ורחב – ללא מחשוף בגב, לרגליים קצרות – בקיני גבוה, לרגליים ארוכות – בגד ים שלם,  לכתפיים צרות – חזיית סטרפלס.
כולנו אוהבות ללבוש את הטרנדים העכשווים אך שימי לב במידה ואותו טרנד אינו מחמיא לך, ותרי עליו. תוכלי לעשות זאת על ידי הוספת אקססוריז מתאימים כגון מגבת, תיק טרנדי, כובע ועוד אביזרים טרנדיים אחרים.

גלית אובר סטייליסטית אישית ומנחה סדנאות והרצאות סטיילינג
בעלת הבלוג : www.galitstyling.com
אתר: www.galitoberstyling.com/he/home
galit@provalley.co.il
טלפון: 052-7271100

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|