KLA נבחרה כחברת ההייטק המצטיינת בפעילות הסחר עם יפן לשנת 2021

החברה הממוקמת במגדל העמק, נבחרה על ידי לשכת המסחר ואגודת הידידות ישראל יפן, בטקס שהתקיים במרכז פרס לשלום, בסימן 70 שנות יחסים דיפלומטים בין ישראל ליפן. צילום יח"צ

לשכת המסחר ואגודת הידידות ישראל יפן בחרו השבוע(שני) ב- KLA ישראל ממגדל העמק, כחברה המצטיינת בפעילות הסחר עם יפן לשנת 2021 בתחום ההייטק.
בטקס שהתקיים במרכז פרס לשלום, בסימן 70 שנות יחסים דיפלומטים בין ישראל ליפן, קבלה שרון יוגב, דירקטורית בכירה לשרשרת אספקה ב- KLA, פרס הוקרה בשם החברה.
שר האוצר אביגדור ליברמן שנכח בטקס אמר כי המסחר בין שתי המדינות הגיע לשיא של יותר מ- 3 מיליארד דולר ב- 2021 אבל זה עדין לא מספיק. ליפן, הכלכלה השלישית בגודלה בעולם, יש עוד הרבה פוטנציאל לממש באמצעות המסחר עם ישראל ומשרד האוצר יתמוך בכך.
"אנחנו שמחים לקחת חלק מרכזי בקשרי המסחר של ישראל עם יפן ומתכוונים להמשיך להגדיל את נפח הייצוא ליפן ברוח החזון של ליברמן" אמרה יוגב ועל הדרך הזמינה את השר לבקר באתר החברה במגדל העמק ולהכיר את הפעילות של החברה מקרוב.
בנוסף לליברמן השתתפו באירוע: ח"כ צבי האוזר, מזושימה קויאצ'י, שגריר יפן בישראל, דר' רון תומר, יו"ר התאחדות התעשיינים, איילת נחמיאס-ורבין, יו"ר מכון היצוא, עו"ד שמואל שניצר, יו"ר ועדת פרס המצויינות בעסקים, עו"ד זאב וייס, יו"ר האגודה לידידות ולשכת המסחר ישראל יפן, סיגל שטיגליץ, מנכ"לית האגודה ורבים אחרים.

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|

״אתם לא לבד״: מהולנד באהבה לנוף הגליל

|