KLA מגדל העמק קיימה יום זרקור למועמדים מהחברה הערבית

KLA מגדל העמק קיימה יום זרקור למועמדים מהחברה הערבית. צילום: יח"צ

למעלה מ- 50 משתתפים לקחו חלק ביום הזרקור שקיימה KLA  למועמדים מהחברה הערבית בשבוע החולף.  לאור הביקוש הרב שנרשם באירוע הזרקור הראשון שקיימה החברה השנה החליטה להזדרז לקיים אירוע נוסף לחברה הערבית, בשיתוף עם ארגון קו-אימפקט אשר מלווה את KLA בשנה האחרונה.
פתח את האירוע אורי תדמור, נשיא KLA ישראל  אשר הציג את הפעילות של החברה, תיאר את הצמיחה הגבוהה שחוותה החברה דווקא בשנה החולפת  והזמין את המשתתפים להגיש מועמדות ליותר מ- 40 משרות פתוחות במגוון תחומים ותפקידים. עוד הציגו באירוע מנהלי המחלקות המגייסים, ועובדי KLA, המשתייכים לחברה הערבית, השתתפו בפאנל ער של שאלות ותשובות.
"המהות של ניהול מכליל בקבלת השונות כחלק מהנוף הארגוני –  גם כשכולם נראים אותו דבר מדובר באנשים שונים עם ציפיות וצרכים שונים, מהמנהל ומהארגון. ברוח זו, כל עובד חייב לקבל יחס הוגן ואישי תוך התחשבות ברקע ובמקום בו הוא נמצא, כבר משלב הגיוס" אומרת ויקי פלטניק, מנהלת גיוון והכללה אירופה וישראל,  KLA.  "אנחנו עובדים בשיתוף עם קו-אימפקט ועם גופים נוספים כבר למעלה משנה כדי להגיע למגוון רחב יותר של עובדים מהחברה הערבית באופן ספציפי, לנהל תהליכי גיוס וכניסה לעבודה המותאמים לצרכים של המועמדים הערבים, וממשיכים ללוות אותם ולתת את הדעת לניהול מכליל מרגע שנכנסו ל- KLA ועד בכלל. אירוע הזרקור שקיימנו, השני השנה שמיועד לחברה הערבית, הוא דוגמא לכך."