Green עפולה: מכניסים "צבע" לאופנה

חנות מעוצבת שמשתרעת על 1600 מ"ר בקונספט אירופאי, מידוף ייחודי, קולקציות מוקפדות ואופנתיות לנשים, גברים וילדים, אקססוריז', מחירי סוף עונה (כל השנה) ומסר מרכזי שאין תחליף לנוחות, לפשטות ולאותנטיות. רשת Green שפתחה סניף חדש ומרשים בעפולה רוצה לעשות מהפכה בהרגלי הקנייה שלכם. בינתיים זה מצליח להם

מכורים לקניות ואופנה ומתגוררים ברחבי עפולה, העמק והצפון, אוהבים להתעדכן בקולקציות הכי טרנדיות ובמחירים שלא "יקרעו" לכם את הכיס? ובכן, הכתבה הזו בדיוק עבורכם.
לפני מספר שבועות נפתח בעפולה סניף מרשים של רשת האופנה "Green" (סמוך לקאנטרי- במתחם הרכבת).
הסניף מעוצב להפליא בקונספט אירופאי והוא משתרע על שטח של 1600 מטרים, עם מידוף ושילוט ייחודי, מעברים נעימים ורחבים, מסכים המציגים את הפריטים הטרנדיים, תאי מדידה אינטימיים ואלמנטים נוספים שיוצרים יחד חווית קניה מושלמת.


בסניף מחלקות נשים, גברים, ילדים וכן מחלקות נוספות של אקססוריז' 'שיקים' לבית, צעצועים, ופריטים עונתיים


עוד בסניף: "מיני Green"- מחלקה עם פריטים צבעוניים וייחודים שנבחרו בקפידה מכל רחבי עולם, ובין היתר: כלי אוכל לילדים ולבית, נרתיקים, מחזיקי מפתחות, כלי מטבח, פריטים ממותגים ועוד.

חלל האולם מרווח, מידוף ייחודי, מחירים זולים, עם מוצרי אפנה למשפחה גם בייסיק
חלל האולם מרווח, מידוף ייחודי, מחירים זולים, עם מוצרי אפנה למשפחה גם בייסיק

לרשות הלקוחות שמגיעים גם עומד צוות אדיב ומסביר פנים שמעניק מענה מהיר לכל פנייה."חווית הקניה ברשת גרין אופנה, הינה ייחודית ומאפיינת את הרשת על שלל סניפיה", אומר עמי ביטון מנהל סניף הרשת בעפולה: "המחיר המוזל, המבחר, מועדון הלקוחות, השירות והמענה האבסולוטי לקהל היעד שלנו, יוצר שילוב מנצח, שגורם בעצם לרשת גרין, להיות המובילה והמתקדמת בתחומה".

• "Green": נעים להכיר

Green עשתה את צעדיה הראשונים כחנות שהוקמה בשנת 2001 באזור מודיעין, ומיום הקמתה פתחה Green עוד 5 חנויות. בבעלות הרשת 6 חנויות תחת המותג Green.

Green מחויבים להמשיך ולהפתיע את קהל הלקוחות
Green מחויבים להמשיך ולהפתיע את קהל הלקוחות

כמדיניות ואסטרטגיה עסקית, כל סניפי Green מצויים בבעלות מלאה (100%) של בעלי הרשת, ללא זיכיון.
עובדה זו מאפשרת לרשת לפעול באופן אחיד ומוקפד בכל הסניפים. המותג Green, מציע לכל המשפחה גם אופנה וגם בייסיק: נשים, גברים, ילדים ותינוקות. ב – Green מדגישים כי הם חשים מחויבים להמשיך להפתיע את קהל לקוחותיהם בכל פעם מחדש, אבל יותר מהכול, לתת להם את המענה היומיומי הטוב ביותר ובמחיר הזול ביותר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"ב – Green הבנו מזמן שאין תחליף לנוחות, לפשטות ולאותנטיות", אומרים הבעלים, "בסופו של דבר כולנו אוהבים להתלבש נוח ולהרגיש טוב עם עצמנו. אנו עושים את המרב לספק ללקוחותינו מגוון רחב של דגמים ואפשרויות, ובמחירים אטרקטיביים ביותר. Green פועלת מתוך הבנת הצרכן לביגוד באיכות טובה ובמחיר סוף עונה כל השנה ובזאת טמון בין היתר סוד הצלחתה. מתוך תפיסה זו, אנו מציעים מגוון עצום של בגדים לכל מטרה ולכל המשפחה המתעדכנים ומתחדשים בהתמדה. כל הקולקציה של Green נבחרת בקפידה ובשקדנות, בהתאם למגמות העדכניות בעולם. להשלמת המראה משווקת הרשת בנוסף הנעלה ומגוון עצום של הלבשה תחתונה ואביזרים משלימים, כגון תיקים, ארנקים, תכשיטים ועוד. אחד היתרונות הבולטים ברשת Green הוא שבמהלך העונה כמעט בכל שבוע מתעדכנים דגמים חדשים. אנו גאים לומר שאין אף רשת אחרת המעניקה ללקוחותיה מגוון ומבחר כה רב ובמחיר הזול ביותר. החזון העומד נר לרגלינו, הוא לאפשר לכל המשפחה לרכוש בגדים ללא הגבלה ולהתאים בגד לכל אירוע ומצב רוח. החזון שלנו הוא להיות קבוצה חזקה ומובילה, תוך דגש על סגנון ייחודי, חווית קנייה שונה וגישה שיווקית אחרת, לטפח נאמנות ארוכת טווח עם קהל הלקוחות המבוססת על אמינות, שירות, איכות ומחיר ללא תחרות, וכן להמשיך לגדול ולהתרחב בשוק המקומי. למען הקהילה אנו רואים חשיבות רבה במעורבות החברתית ומאמינים כי המעורבות שלנו בחברה והעשייה למען הקהילה מחזקים את החברה ערכית ומוסרית".

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|