אבו נסאר הכל למשרד בע"מ

טלפון:
046431901
כתובת:
נצרת 2003 איזור תעשיה
אבו נסאר הכל למשרד בע"מ

"אבו נסאר הכל למשרד בע"מ" נוסדה בשנת 1975 בנצרת ע"י מר מישל אבו נסאר .
החברה מתמחה בתחום הריהוט משרדי ואוצרת בתוכה מגוון רחב של כסאות משרדיים מעוצבים ואיכותיים ומערכות שולחנות למשרד בכל הרמות.
לחברה אולם תצוגה בנצרת הנמצא בבניין אשר בבעלותה של משפחת אבו נסאר הנמצא באזור תעשיה נצרת .
אולם התצוגה משתרע על פני שתי קומות ששטחן כ- 1000 מ"ר כאשר בראשונה אתה מוצא מענה ופתרון כמעט שלם על כל הציוד משרדי הנחוץ למשרד ובקומה השניה מבחר גדול של כסאות ושולחנות משרדיים מפוארים ,המעוצבים ונפרסים ברחבי הקומה בצורה הכי מודרנית שיש .
גבי אבו נסאר מבעלי החברה מדגיש כי השירות ,האיכות ועיצוב המוצר כאחד הינם הכח והיתרון המובהק שמשאירים את התחרות מאחורי הגב ומספקים את הבידול לחברת אבו נסאר יחסית למתחריה הרבים בשוק הישראלי הקטן בתחום הרהוט משרדי .
החברה פועלת ומספקת את שירותיה בכל רחבי ארץ ישראל ופונה למגזר העסקי במיוחד כאשר היא מונה כ-1500 לקוחות מרוצים ואשר עושים קניות חוזרות בתדירות מאוד גבוהה במשך כל שנה.
כיום,חברת "אבו נסאר הכל למשרד" מייבאת מרחבי העולם את המותג הפרטי שלה תחת השם ang75 ואשר מהווה כ-60% מסל המכירות הכללי שלה .
"נשמח לענות על כל שאלה ועל כל שירות שאנו מתבקשים להעביר ללקוחותינו כאשר הדגש החזק אצלנו זה "לקוח מחוייך" . כדאי לכם לבקר ולהתרשם מהמבחר והאיכות אצלנו ולטעום מהקפה שעושים ומכל הלב" – גבי אבו נסאר