Bettear מסירים את מגבלות הנגישות בשמיעה

סטארט אפ ישראלי מביא עמו בשורה גדולה לעולם הנגשת התכנים הקוליים ב-live, ומאפשר לכבדי שמיעה נגישות לתכנים קוליים בחיי היומיום ובאירועי פנאי ובידור. צילום: Bettear

Bettear היא חברת סטארט-אפ ישראלית החוקרת ומפתחת מגוון כלים ושירותים לשיפור איכות חייהם של מיליוני כבדי שמיעה בעולם. Bettear מסירה את מגבלות הנגישות, מלווה את משתמשיה בסיטואציות רבות לאורך היום ומאפשרת חווית האזנה איכותית, ייחודית ומותאמת אישית למגוון תכנים ומקורות קול בזמן אמת. החברה פיתחה מספר פתרונות וכלים, המתחברים ביחד לרשת הנגשה אחת רחבה, אליה ניתן להתחבר בקלות באמצעות הסמארטפון האישי. השימוש ברשת הנגישות של Bettear מאפשר האזנה לתכנים קוליים במגוון סיטואציות כמו: תיאטראות, בתי קולנוע, אוניברסיטאות, היכלי תרבות, בתי קפה, מוזיאונים, מרכזי מבקרים ועוד. חברת Bettear פיתחה פתרון לכל אדם החווה ירידה בשמיעה, כך שלא יצטרך לחשוש האם יצליח לשמוע את המרצה באוניברסיטה או לצפות בהצגה יחד עם חבריו. לשם כך פיתחה החברה את Bettear Show- מערכת המאפשרת הנגשת תכנים קוליים ב-live, תוך התאמת הסאונד באופן אישי ישירות לסמארטפון של המשתמש. החברה למעשה מסירה לראשונה את מגבלות הנגישות ומאפשרת לכל משתמש ליהנות מחוויה תרבותית, על ידי הזרמת תוכן קולי המשודר בשידור חי ובהתאמה אישית למכשיר הנייד של המשתמש.
הסטארטאפ הישראלי מציע פתרון טכנולוגי, ורסטילי וגלובלי, שנותן מענה למגוון סיטואציות איתן מכשירי השמיעה אינם מצליחים להתמודד. הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים החווים ירידה בשמיעה לצרוך תרבות ותוכן באופן שוויוני. מה לדוגמא? בשלב זה כבדי השמיעה יוכלו ליהנות בהופעות, תיאטראות, קולנוע, אוניברסיטאות, או מוזיאונים, ויחושו שיפור ניכר בהתנהלות היומיום בבתי קפה, סניפי דואר ובנק ועוד בביקורים בסניף הדואר, בתיקפה ועוד. עבור המשתמשים, השימוש מבוסס על האפליקציה של Bettear, שמלווה אותם לאורך כל המופע/הרצאה ומאפשרת להאזין למתרחש בצורה נוחה, פשוטה, איכותית ובלתי תלויה, באמצעות אזניות אישיות – וליהנות מחוויית שמע מותאמת אישית. מייסדי החברה הם איתמר גבאי וימי תור (בן קיבוץ אפיקים), שניהם בני 30, שהכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידה מסווגת בחיל האוויר.