ABB  ישראל והאקדמית כנרת משיקות תכנית לקידום חדשנות ומצוינות לסטודנטים להנדסה

מטרת התוכנית, ולעודד סטודנטים וסטודנטיות להשתלב ולהתמחות בתחום מערכת זרם חזק. צילום: רותם נחמני

בית הספר להנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללה האקדמית כינרת הציג בשבוע שעבר, בנוכחות רונן אהרון, מנכ"ל ABB ומיקי לב, מנכ"ל המכללה האקדמית כנרת, תוכנית לקידום חדשנות, טכנולוגיה ומצוינות באקדמיה.
התוכנית, המתקיימת בשיתוף ABB, מבקשת להעלות מודעות לתחום מערכת זרם חזק ולעודד סטודנטים וסטודנטיות להשתלב ולהתמחות בתחום.
התוכנית, שתמשך כשנה, מיועדת לסטודנטים של הנדסת חשמל בתחום מערכות הספק שנכנסים לשנתם הרביעית, במסגרתה חברת ABB תחלוק ידע ותחשוף אותם לטכנולוגיה ולחדשנות שהחברה עוסקת בהן. כמו כן יתקיימו מפגשים בין מהנדסים של החברה לסטודנטים. בסיום התוכנית ABB תחלק מס' מלגות לסטודנטים מצטיינים כאשר מלגה אחת לפחות תשוריין לטובת סטודנטית.
התוכנית לקידום החדשנות מצטרפת לשורה של שיתופי פעולה קודמים של ABB עם המכללה האקדמית כנרת בהם: התקנת מערכת לניהול אנרגיה ונכסים שהתוקנה במבנים של המכללה, האקתון חדשנות, תרומת מחשבים ועוד.
מיקי לב, מנכ"ל המכללה האקדמית כנרת: "הפריחה הטכנולוגית והכלכלית של מדינת ישראל תלויה רבות בהון האנושי שלה. על מנת שנצליח להמשיך להוביל בעולמות הטק השונים גם בשנים הבאות, עלינו להשקיע היום את הפירות שנרצה לקטוף מחר. אנו גאים בשיתוף הפעולה הפורה של המכללה האקדמית כנרת וABB ישראל, ואנו מקווים שהפרויקטים המשותפים שלנו רק ילכו ויתרבו וכי הן הסטודנטים והן כלל אוכלוסיית ישראל יהנו מהם".
רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל: "כחלק מחזונה לקידום החינוך,ABB  נרתמת למציאת פיתרון לבעיה של המחסור במהנדסי מערכות הספק בישראל- מחסור שמשבש את היכולת של המדינה להוציא לפועל פרויקטים המהווים בסיס להמשך צמיחת הכלכלה הישראלית. אנו שמחים לקחת חלק בתכנית חדשנות ומצוינות בקרב דור העתיד של המהנדסים במכללה האקדמית כנרת. בכוונתנו להרחיב את הפעילות למוסדות אקדמיים נוספים".

לאתר ABBhttps://new.abb.com/il