875 מחשבים ניידים לבתי הספר בגלבוע

שר החינוך יואב גלנט וראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, הגיעו ביום שני שעבר לביה"ס היסודי יד-לחמישה, שבחבל התענך, לצורך הזנקת תכנית הדגל של משרד החינוך, להפיכת מערכת החינוך לטכנולוגית וחדשנית

בתי הספר בגלבוע זכו לקבל 875 מחשבים ניידים וחבילות תקשורת שיושאלו לתלמידים במסגרת ההתמודדות עם למידה מרחוק, וכחלק מפרויקט ארצי בהובלת השר גלנט, לגשר על פערים טכנולוגים הקיימים בקרב תלמידי ישראל.
"משבר הקורונה העמיק את הפערים בין המרחב הכפרי, למרכז הארץ, והדבר בא לביטוי במשאבים הטכנולוגים, שבתשתיות, ובחינוך". אומר עובד נור, ראש המועצה. "לפיכך צמצום הפער הדיגיטלי עומד בראש סדרי העדיפויות שלנו. המחשב פותח צוהר לעולם הטכנולוגי, ומעצים תכונות כסקרנות, חקירה, וחיפוש אחר מידע. בימים הללו המחשב הוא כלי עיקרי וחשוב ביותר לתקשורת עם העולם. אנו מברכים בחום על הפרויקט אותו מוביל שר החינוך, עבור תלמידי ישראל".
המחשבים יושאלו לתלמידים, כאשר המטרה ברורה- לגשר על פערים טכנולוגים קיימים, ובכך להביא הצלחה בהתמודדות עם הלימודים בזום, למי שעדיין לא חזר (כיתות ה'-י"ב), או למי שיאלץ ללמוד מהבית במהלך השנה הקרובה.
במהלך הטקס שר החינוך יואב גלנט הודה לצוותי החינוך, המנהלים והמורות במועצה, ואמר: ״שמחתי לבקר בגלבוע, במסגרת מבצע חלוקת המחשבים של משרד החינוך, יחד עם ראש המועצה האזורית עובד נור, שמשקיע רבות בחינוך ילדי האזור".