"שמחתי לעבוד, לפקד ולאפשר לתושבי הבקעה לחיות בשקט"

"חוויה מעצבת": רס"ן בן אלקובי מעפולה, סמג"ד "לביאי הבקעה" מסיים את תפקידו ויצא לדרך חדשה. צילום: דובר צה"ל

רס״ן בן אלקובי, תושב עפולה, מסיים בימים אלה את תפקידו כסגן מפקד גדוד לביאי הבקעה ויוצא לדרך חדשה בתפקיד בפיקוד דרום.
רס״ן אלקובי, התגייס לפני כ-13 שנים לאגף המודיעין בצה"ל. לאחר תפקידים רבים אשר ביצע באגף החליט לערוך שינוי והמשיך בשירות משמעותי בשטח.
הוא מונה לתפקיד קצין ההגנה המרחבית של חטיבת יואב בגזרת העיר אילת, מועצה אזורית חבל אילות וגזרת הערבה. לאחר מכן המשיך בשירות משמעותי וקודם לתפקיד סגן מפקד גדוד לביאי הבקעה, גדוד מעורב המורכב מלוחמות ולוחמים.
בימים אלו בן הוא מסיים כאמור את תפקידו כסגן מפקד הגדוד. ״להיות סמג״ד בגדוד מעורב זו חוויה שאין שנייה לה", אומר סמג"ד אלקובי, "זו חוויה מפתחת, מעצבת, מלמדת ובעיקר מאתגרת. העבודה סביב השעון חונה תחת הגדרת תפקיד זה. זה כולל לראות את הלוחמות והלוחמים מהיום הראשון בגדוד, בתרגילי הפלוגה, מעצרי לילה ובכל נקודות החיכוך, שהם דרוכים למול האויב בהבנה כי בעוד רגע פיגוע והם הראשונים לסכל אותו. יש בגדוד לוחמות ולוחמים, מדהימות ומדהימים, שמחתי לעבוד, לפקד ולאפשר לתושבי הבקעה לחיות בשקט תוך פעולות הגנה מרחבית יחד עם לוחמיי".
עוד הוסיף רס"ן אלקובי: ״פגשתי אנשים מדהימים בדרך, מהרבש"צים, קב"טים, אנשי ההתיישבות והחקלאים. להתעורר לפנות בוקר ולראות את ראשון החקלאים עולה על הטרקטור, עובד בשקט ובשלווה עם תחושת בטחון מלאה לעבודה בשדה. ללוות את המתפללים בעוד יום ביריחו בו כולם יוצאים וחוזרים שלמים ובריאים. שמחתי לראות את נופי הבקעה המרהיבים ואני מאמין כי זה לא הסוף".

 

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|