צפו: כך נתפסו חשודים בשוד בתחנת דחק בצומת מגידו

שוטרי משטרת ישראל עצרו 2 חשודים שביצעו שוד בתחנת הדלק בצומת מגידו באמצעות איומי אקדח ואף קשרו את החשודים לשוד נוסף שהתרחש שבועיים קודם לכן בסניף מקדונלדס בכניסה לכפר נין. המחשה: צילום- דוברות המשטרה

בתאריך (25/5) בשעות הערב המאוחרות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שוד, שבוצע בחנות הנוחות של תחנת הדלק דור אלון בצומת מגידו.
מיד עם קבלת האירוע במוקד 100, הוזעקו כוחות משטרה רבים לזירה והחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים.
בפעילות מהירה של שוטרי משטרת ישראל שכללה פריסת מחסומים רחבה והפעלת אמצעים מתקדמים אותר הרכב בכביש 65 בסמוך לתענך כאשר שני החשודים בביצוע השוד נמצאים בתוכו.
הנאשמים(25,24)תושבי מגידו ואומן נעצרו ונחקרו ובית משפט נענה לבקשת המשטרה ובהתאם להתפתחויות בחקירה האריך את מעצרו עד (6/6)
מהחקירה עלה, כי ביום האירוע הגיע הנאשם רעול פנים לתחנת הדלק כאשר הוא אוחז אקדח דמה והחשוד השני ממתין ברכב. משנכנס הנאשם לחנות הנוחות, איים עם האקדח על המוכרים והורה לתת לו את כל הכסף שנמצא בשתי הקופות.
המוכרים הוציאו את הכסף מהקופות והכניסו אותו לתיק של החשוד. מדובר בסכום של 2700 ש"ח. לאחר מכן, ביקש הנאשם מהמוכר סיגריות ונמלט מקום.
בתום חקירה מאומצת נקשרו השניים לאירוע שוד דומה כשבועיים קודם לכן בתאריך 11/05/21 בסניף מקדונלדס שבכניסה לכפר נין.
החשודים הגיעו לסניף ובדומה לשוד בתחנת הדלק, נכנס החשוד רעול פנים כאשר החשוד השני ממתין ברכב ובאיומי אקדח שדד מקופת הסניף סכום של 3000 ש"ח.
בשני המקרים הגיעו החשודים למקום השוד ברכב כשלוחיות הזיהוי שלו מזויפות(אינם תואמות את סוג הרכב).
לאחר העברת חומר החקירה פרקליטות מחוז צפון, אשר בחנה את הראיות בתיק והגישה כנגד הנאשמים בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.
מדוברות משטרת ישראל נמסר: ״משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה בביטחון הציבור וברכושו ותעשה שימוש במגוון אמצעי חקירה, גלויים וסמויים, במטרה לאתר את אותם עבריינים ולהביאם לדין״.