70 שנה ומנגינה: נשלמות ההכנות למופע "פרי עמלנו" של שחקים בעפולה

מופע כיתות המוזיקה המסורתי של הקונסרבטוריון וחטיבות הביניים בעפולה יוקדש השנה לשנת ה-70 של ישראל

תלמידי העיר עפולה עמלים בימים אלה במשנה מרץ על הפקתו של "פרי עמלנו”- מופע כיתות המוזיקה המסורתי של הקונסרבטוריון וחטיבות הביניים.
המופע 'נולד' לפני כ- 18 שנה,ביוזמתו והובלתו של בצלאל קופרווסר- אז מנהל הקונסרבטוריון והיום מפקח ארצי על לימודי המוזיקה במשרד החינוך.
קופרווסר, יחד עם יורם צדוק- מנהל מוזיקלי ומעבד של חבורות הזמר, יצרו מופע ייחודי המביא אל הבמה את פרי העבודה המאומצת הנעשית בכיתות המוסיקה, ומשלב קטעי תזמורת, שירים של חבורות הזמר וגם שירים המשלבים סולנים עם התזמורת, ברפרטואר מגוון של שירים ישראלים לצד יצירות בסגנונות שונים.
המופע עולה מדי שנה על הבמה בהיכל התרבות תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים גבוהים מבחינה מוזיקלית, מול קהל רב של הורים ותלמידים.

• "שעת רבות של חזרות"

"פרי עמלנו הפך למסורת בעיר, ובכל שנה מצפים התלמידים להגיע ולהיות חלק מהקסם שכבש כבר לבבות רבים”, אומרת לילך מידן, מנהלת הקונסרבטוריון העירוני בפעולה, “במופע משתתפים תלמידי כיתות המוזיקה בחטיבות הביניים ובשלוש השנים האחרונות גם תלמידי השכבה הבוגרת אשר לומדים במגמת המוזיקה בתיכון אלון בן גוריון. המופע השנה מוקדש השנה לשנת ה- 70 למדינה וייקרא '70 שנה ומנגינה'. הוא יעלה בהיכל התרבות ביום ראשון, ה-25 בפברואר, בשעה שבע בערב ויום אחרי יוצגו שני מופעי בוקר לתלמידים. במופע השנה יבוצעו כ- 16 קטעים בהרכבים שונים, כולם של יוצרים וזמרים ישראלים, מזהר ארגוב ועד שלמה ארצי, מנעמי שמר ועד שלומי שבת, מסאלח שבתי ועד להקת משינה. על המופע עמל הצוות המקצועי של הקונסרבטוריון- מורים, מעבדים, כוריאוגרפית ומנצחים, בשעות רבות של חזרות”, הוסיפה מידן.

השנה יבוצעו במופע כ- 16 קטעים בהרכבים שונים, כולם של יוצרים וזמרים ישראלים, מזהר ארגוב ועד שלמה ארצי
השנה יבוצעו במופע כ- 16 קטעים בהרכבים שונים, כולם של יוצרים וזמרים ישראלים, מזהר ארגוב ועד שלמה ארצינגן בהכנות למופע

במסגרת ההכנות יצאו בראשית השבוע 140 תלמידים המשתתפים במופע לסמינר של יומיים בבית שאן. ההכנות כללו עבודה סדנאית מרוכזת, לצד פעילות חברתית ובילוי משותף, בהובלת צוות הקונסרבטוריון וצוות ביה״ס- אשר תומך ומלווה את כל הפעילות.
"המופע הזה מהווה חלק מרכזי בפעילות כיתות המוזיקה, במסגרת המודל היישובי להוראת מוסיקה המתקיים בעפולה מזה 20 שנה, והפך לדוגמא למקומות רבים ברחבי בארץ”, סיכמה מידן. יש לציין כי הקונסברטוריון מופעל על ידי רשת שחקים בעפולה.
מנכ"ל הרשת דניאל בן ויו"ר הדירקטוריון גדעון פורת ציינו השבוע כי הם בטוחים שהמופע ייזכה להצלחה גדולה, בדיוק כמו בשנים עברו.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|