60 מיליון שקלים: עוברים לשלב הבא בבניית מרכז השיקום הראשון בצפון

הדבר התאפשר לאחר שח"כ אופיר כץ העלה על סדר היום את האתגר התקציבי של השלמת מרכז השיקום בצפון, והיענותם של שר הבריאות יולי אדלשטיין ושל שר האוצר ישראל כץ

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הודיע השבוע למנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה, ד"ר און על אישור תקציבי ל- 60 מיליון שקלים הנדרשים להשלמת האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון.
הדבר התאפשר לאחר דיונים רבים שבהם העלה חבר הכנסת אופיר כץ את האתגר התקציבי של השלמת מרכז השיקום בצפון, והיענותם של שר הבריאות יולי אדלשטיין ושל שר האוצר ישראל כץ.
אדלשטיין, וחבר הכנסת כץ שוחחו עם ובישרו כי לאחר מאמצים רבים, ניתן אישור לתקציב נוסף של 60 מיליון שקלים אשר בנוסף ל- 60 מיליון שקלים שגויסו מתרומות, יאפשר את השלמת הבנייה של האגף הדרומי של מרכז השיקום לצפון.
האגף הדרומי של המבנה אשר נבנה בשלב הראשון כולל 90 מיטות אשפוז, מחלקת שיקום ילדים ראשונה בכל אזור הצפון, שיקום נוירולוגי ואורתופדי, שיקום גריאטרי ואשפוז יום.
חבר הכנסת א כץ: ״מרגע שהתחלתי לעסוק בנושא צמצום הפערים אני מקדם את השלמת המימון לבניית מרכז השיקום. סוף סוף תושבי הצפון לא יצטרכו לנסוע מאות קילומטרים בשביל לקבל שיקום. אני מברך את שרי הבריאות והאוצר על ההיענות והסיוע. זהו דבר משמעותי לתושבי הצפון שיקל על חיי רבים. אמשיך להלחם למען תושבי הפריפריה".