60 אחוזים מהנהגים בצפון הודו כי הם מדברים בטלפון ללא דיבורית

 95% מהציבור חושב שלקרוא ולכתוב הודעות בטלפון הסלולארי במהלך נהיגה זו פעולה מסוכנת במידה רבה מאוד, דבר שלא מפריע ל-54% להודות שהם עושים זאת, כך עולה מסקר שערכה עמותת אור ירוק בסוף שנת 2016 באמצעות מכון הסקרים "מאגר מוחות". המחשה: צילום ע"י סלנוקה בסג'

מהסקר עולה עוד כי 53% מהנשאלים הודו שהם מדברים בטלפון הנייד במהלך נהיגה ללא דיבורית ו-86% הודו שהם מדברים בטלפון הנייד במהלך נהיגה עם אוזניה או בדיבורית. תפיסת הסכנות ברורה כמעט לכל הנשאלים – 96% חושבים שזה מסוכן במידה רבה מאוד לגלוש באינטרנט וברשתות החברתיות במהלך נהיגה. 84% טוענים כי זה מסוכן במידה רבה מאוד גם לדבר בטלפון הסלולארי במהלך נהיגה.24% מהנהגים חושבים שלדבר בטלפון במהלך נהיגה עם דיבורית או אוזניה גם היא פעולה מסוכנת במידה רבה מאוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בפילוח אזורי ניתן לראות, גם כן, כי רבים מהנשאלים מעריכים כי מסוכן להשתמש בסלולארי בנהיגה אך מוכנים לקחת את הסיכון:
באזור הצפון הודו 60% מהנשאלים כי הם מדברים בטלפון הנייד ללא דיבורית או אוזניה בנהיגה בתדירות כלשהי. 50% העידו כי הם קוראים או כותבים SMS או WhatsApp בזמן הנהיגה בתדירות כלשהי.
94% מתושבי אזור הצפון סבורים, במידה רבה או במידה רבה מאוד, שקריאה או כתיבת SMS / WhatsApp בזמן נהיגה היא פעולה מסוכנת. 79% חושבים שדיבור בטלפון נייד ללא דיבורית או אוזנייה בעת נהיגה היא פעולה מסוכנת. 93% מהנשאלים מאמינים כי גלישה באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות בנהיגה היא פעולה מסוכנת.

 

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|