57 תלמידים מצטיינים: טקס אות שרת החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל בעפולה

השבוע קיבלו 57 תלמידים תעודת הצטיינות מחוזית, בטקס שהפך למסורת במחוז במטרה להנצחת זכרו של אלעד ריבן ז"ל, לחזק את מפעל ההתנדבות והמעורבות החברתית של בני נוער. צילום: רובי קוטר

בראשית השבוע התקיים טקס "אות שרת החינוך לנוער מתנדב" ע"ש אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ב של מחוז הצפון בעיר עפולה. טקס זה הפך למסורת במחוז ומטרתו להנציח את זכרו של אלעד ריבן ז"ל, לחזק את מפעל ההתנדבות והמעורבות החברתית ולהוקיר את בני הנוער, שהנתינה היא חלק בלתי נפרד מסל הערכים שלהם.
גם השנה, כיבדה בנוכחותה בטקס, אמו של אלעד ז"ל, הגב' צביה ריבן. השנה עמד הטקס בסימן "חושבים חברה יוצרים שינוי" ובולט בו המרקם האנושי המשותף והרב תרבותי במחוז. מדי שנה מלאכת הבחירה הופכת לקשה יותר בשל עשרות רבות של המלצות על תלמידי י"ב נפלאים ומרגשים שהנתינה היא אורח חיים עבורם.
השבוע קיבלו 57 תלמידים תעודת הצטיינות מחוזית. בדברים שנשאה בכנס אמרה מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון: "אני גאה ומתרגשת לראותכם יושבים כאן מולי, חמישים ושבעה נערים ונערות ממגזרים שונים ותרבויות שונות ובכל זאת ביחד – נבחרת תלמידי מחוז הצפון. אני מביטה בכם היום ורואה את החברה הישראלית היפה: אני רואה נבחרת של צעירים נלהבים וחדורי אמונה – צעירים שמעניקים לכולנו סיבות רבות לגאווה. באתם לכאן מרקעים חברתיים מגוונים, ויצרתם ביחד מקור השראה משותף לישראל כולה, רקמתם סולידריות לקרוב ולרחוק, לשותף בדרך ולעובר האורח. אתם שבחרתם בעשייה חברתית ערכית כדרך חיים, תרומתכם עשויה להבטיח עתיד טוב יותר לחברה הישראלית ובמעשיכם אתם משמשים דוגמא אישית לבני נוער רבים".