5 שנות מאסר בפועל נגזרו על הנהג ג'ורג' גרייב בגין הריגה והפקרת השוטר נתן יוספוב ז"ל ממגדל העמק

השופטים גם פסלו את רישיונו של גרייב ל15 שנה. על גרייב גם הוטל קנס ופיצוי משפחת המנוח ב-40,000 שקלים. צילום: דוברות משטרה

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום על ג'ורג' הישאם גרייב, אשר הורשע בהריגה והפקרת השוטר המנוח נתן ניקולאי יוספוב ז"ל, חמש שנות מאסר בפועל, פסילת רישיון נהיגה ל15 שנה, קנס ופיצוי משפחת המנוח ב-40,000 שקלים. על פי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אבי פסטרנק עולה כי ביום 28.2.16, בשעות הערב ביצעו השוטר המנוח נתן ניקולאי יוספוב ז"ל ופקח העיריה מחמד עזאם, במסגרת תפקידם פעילות לבדיקת רשיונות כלי רכב ברח' תאופיק זיאד בנצרת.
באתה העת נהג הנאשם ברכב השייך לאשת אביו, זאת מבלי לקבל את רשותה, ובידיעה שביטוח הרכב אינו מכסה את הנסיעה בשל היותו נהג חדש. סמוך לשעה 19:00 נסע הנאשם מצומת היציאה של מרכז הקניות "ביג פאשן" לרחוב תאופיק זיאד ופנה שמאלה בכביש המוביל למעגל התנועה. המנוח שעמד על הכביש, סימן לנאשם לעצור באמצעות פנס, כשהוא נע למרכז הכביש. הנאשם חשש להיתפס כאשר הוא נוהג ללא ביטוח, המשיך את נסיעתו ואף האיץ את מהירות ופגע במנוח והמשיך בנסיעה מהירה ובפרעות, תוך שהוא "מזגזג" בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים. כשעה וחצי לאחר האירוע הסגיר את עצמו למשטרה. כתוצאה מהפגיעה, נחבל המנוח קשות, וחרף הטיפולים והניתוחים שעבר המנוח, הוא נותר מחוסר הכרה. מצבו הדרדר וביום 19.5.16 נקבע מותו.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|