5 יעדים לחופשה אביבית רומנטית במיוחד

לא צריך לחכות לציון יום האהבה בשביל לחגוג רומנטיקה בחו"ל. הזמן המדהים ביותר לחופשה זוגית הוא דווקא באביב, כאשר אפשר לצאת החוצה, לצפות בפריחה האביבית ולהשקיע בבן או בבת הזוג מחוץ לכותלי המלון.

היום הרבה זוגות רוכשים כרטיסי טיסה אל יעד זוגי, בכל עונות השנה. אבל באביב יש קסם מיוחד. הנה חמישה יעדים אטרקטיביים שמתאימים לחופשה אביבית רומנטית:

זנזיבר

חבל הארץ זנזיבר הפך למוקד רומנטי עבור אלפי זוגות מכל רחבי העולם. מלבד החופים הלבנים והקסומים שמתאימים לחופשת בטן גב, זנזיבר מציעה אטרקציות רבות כמו: צלילה, מרכזי ספא מפנקים, טיול בשווקים התוססים, מסיבות לילה בסטייל אפריקני ורגעי שלווה מופתיים בהם שניכם יכולים לטייל על חוף הים, ליהנות מהבריזה החמימה ולצאת מהשגרה. חופשה רומנטית בזנזיבר, היא לא עוד חופשה בנאלית – לאורך כל הטיול היא תצליח להפתיע אתכם מחדש. סיור בעיר העתיקה הקסומה עם הסמטאות הציוריות, הפרחים מכל עבר ואווירה שלווה, הם לגמרי מנת חלקכם כשמדובר במימוש הרומנטיקה הזוגית. ניתן להצטלם כמזכרת בכל מקום קסום, לבקר במסעדות מקומיות, להזמין מנות בשניים ופשוט ליהנות מחופשה אחרת.

ניו יורק

רוב הזוגות אוהבים לחגוג את יום האהבה הפרטי שלהם בעיר ניו יורק הקסומה. יש האומרים שיש בה משהו רומנטי בגלל הבניינים הגבוהים המוארים, אזור טיימס סקוור המדהים, מוזיאונים אומנותיים, שווקים מובחרים, מסעדות ובתי קפה איכותיים ואווירה אורבנית שאין שניה לה. אם זו הפעם הראשונה שלכם בניו יורק, כדאי לכם לנסות את כל האטרקציות הבאות שיהפכו את הזמן האישי שלכם ביחד לחווייתי: פסל החירות, הוא מתנשא לגובה של תשעים ושלושה מטרים ובתוכו קיים מוזיאון שמתאר את הבנייה של הפסל. ניתן לקחת מעבורת ולשוט לכיוון הפסל דרך הנהר העצום של ניו יורק. לצפות בעיר מרחוק ולצלם את הנופים המדהימים של העיר מנהטן. אם בנופים אורבניים עסקינן, טיפוס במדרגות האמפייר סטייט בילדינג, יחשפו בפניכם נוף עוצר נשימה. כדי לספוג אווירה רומנטית אמתית, כדאי לעלות לקצה הבניין בשעות הערב, אך גם בשעות היום המחזה מדהים ורומנטי במיוחד. תוכלו לבלות גם בסנטרל פארק היפיפה ולשוטט בשבילים יד ביד, לקחת מרכבה עם סוסים כמו באגדות ולצאת לרכיבה מחובקים יחד תחת שמי ניו יורק, לסעוד במסעדות מצוינות וכמון ללון בבתי המלונות היפים בעולם.

פריז

בעיר פריז, קל מאוד להתאהב. היא מציעה אזורים יפים, מלאים באווירה מיוחדת ואידאלית לצילום זוגי משותף. ניתן לטייל סמוך לנהר הסיין, לשוטט בשדרת שאנז אליזה (Champs Elysees) המהממת, לבקר בגני לוקסמבורג (Jardin du Luxemburg) הצבעוניים, ברובע השישי של פריז עם צמיחת הפרחים, עצים, מרחבי דשא עצומים, מזרקות ובריכה גדולה אשר ניתן  לשכור סירה ולשוט בה. כמו כן, לא נשכח את מגדל האייפל אשר ממנו ניתן לצפות על יופייה של העיר.והאתר הרונטי מכולם הלוא הוא גשר פון דז אר (Pont Des Arts) המפורסם הידוע גם כגשר המנעולים. שם תלו אלפי זוגות מנעולים המסמלים את אהבתם. הם תולים את המנעול ואת המפתח זורקים אל נהר הסיין. ללא ספק, אחד המקומות הרומנטיים בעיר.

סרי לנקה

גן עדן של חופים, שקיעה מדהימה, לגונות כחולות ונקודות פרטיות רומנטיות קסומות. סרי לנקה, הפכה בשנים האחרונות למוקד רומנטי בזכות האיים הטרופים, נופים מרשימים והאתרים המפתיעים שהיא מציעה לכם כגון: גלישה בחופיה היפים,  מפלי מים יפיפיים, אזורי טבע פראיים, שמורות עם בעלי חיים כמו: פילים, טיגריסים, ג'ירפות וחיות נוספות. חופשה רומנטית בסרי לנקה,  תאפשר לכם לשבת יחד עם חול לבן יפיפה ולצפות במימי הים התכולים,  להתנתק מהשגרה, להקשיב לשחפים, לרחשי הגלים ולנשום עמוק את אויר הים הצלול – כל שנותר הוא להתאהב מחדש.  

שנגחאי

שנגחאי, עיר הממוקמת במזרח סין ומציעה לזוגות הרומנטיקנים תצפיות מדהימות, ארכיטקטורה מסוגננת, גנים רחבי ידיים, מקדשים עתיקים ואוכל יוצא מהכלל. שנגחאי התוססת היא המקום האידאלי לחופשה רומנטית –ברובע העסקים פו דונג (Pu Dong) תמצאו גורדי שחקים רבים ובניהם כמה מהבניינים הגבוהים ביותר בכל העולם. טיפוס לפסגת הבניינים הללו יחשפו בפניכם תצפיות מרהיבות בעיר. משם תוכלו להמשיך אלל כיכר העם (Ren min Guang chang) העמוסה בצמחייה ירוקה רעננה, אחר כך תוכלו להגיע אל הרובע הצרפתי טיאן-דזה-פנג (Tianzifang) רובע מסוגנן עם אופי מסורתי בו ישנן חנויות אומנות מיוחדות, גלריות, מסעדות ובתי קפה מצוינים לקינוח. אל תפספסו את העיר העתיקה המשלבת מסורתיות ומודרניות ייחודית. הסמטאות הצרות המוארות בפנסי רחוב אדומים ופינת חמד רומנטית שנקראת גן יו יואן (Yu Yuan), אליה מגיעים אלפי זוגות הנהנים מהגשרים, מבריכות דגי הזהב ומהאווירה הקסומה והרומנטית.

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|