4500 שקלים נגנבו מאב ששהה עם בתו בחדר ניתוח

קב"ט המרכז הרפואי פוריה, הביא לתפיסתו ולמעצרו של הגנב: "קשה לתאר כמה שמח האב שממנו נגנב התיק עם הכסף ואת תחושת ההקלה שחש כשהושב לו", סיפר קב"ט ביה"ח גרשון ז'ידובצקי. צילום: דוברות פוריה

בשבוע שעבר פנה תושב מג'אר שבתו עברה ניתוח למשרדי הבטחון במרכז הרפואי פוריה. האב ההמום סיפר כי בעת ששהה עם בתו בחדר הניתוח, נגנב לו תיק אישי ובו 4,500 שקלים במזומן. לדבריו, הוא הניח את התיק ללא השגחה, בחדר ההמתנה הנמצא סמוך למתחם חדרי הניתוח. עם קבלת התלונה יצא צוות מאבטחים למחלקה, ותוך מספר דקות אותר התיק בתא השירותים הסמוך לאזור חדרי הניתוח ולמלר"ד (מיון)  כשהוא ריק מתכולתו. אולם צוות הביטחון לא ויתר. קב"ט המרכז הרפואי גרשון ז'ידובצקי, סיפר, "התחלנו לסרוק במצלמות את מסלול הגעתו של התיק לשירותים, בטווח של שעה לאחר הגניבה. זיהינו חשוד המגיע עם עגלת תינוק ועליה תיק אישי. נראה כי החשוד מסתכל לצדדים לוודא שאף אחד לא רואה אותו. החשוד השאיר את עגלת התינוק במסדרון ונכנס במהירות לשירותים כשהתיק בידו. תוך זמן קצר הוא נראה יוצא מהשירותים בלי התיק ועוזב את המקום".

באמצעות מצלמות האבטחה אותר החשוד ביציאתו מהמרכז הרפואי ואותר הרכב בו נסע. בהמשך הועבר מספר לוחית הרישוי למשטרה אשר איתרה את הרכב. מבדיקת משטרת טבריה התברר כי מדובר ברכב שכור. המשטרה איתרה את בעל הרכב שהתגלה כאביו של החשוד. תוך זמן קצר איתרו השוטרים את החשוד בגניבה.
"לשמחתנו הרבה, החשוד נתפס באותו יום, כשסכום הכסף הגנוב עדיין ברשותו", סיפר ז'ידובצקי והוסיף: "הוא נעצר והסכום הוחזר לבעליו. קשה לתאר כמה שמח האב שממנו נגנב התיק עם הכסף ואת תחושת ההקלה שחש כשהושב לו. מכל מקום, אנו חוזרים וממליצים לא להביא סכומי כסף גדולים, או דברי ערך לביה"ח".