אירועי חודש האזרח הוותיק בעפולה ייערכו בחודש נובמבר

אירועי חודש האזרח הוותיק בעפולה ייערכו בחודש נובמבר

עיריית עפולה בשיתוף עמותת דור לדור עפולה מקיימת למעלה מעשור באופן רציף את חודש האזרח הוותיק בעיר. בחודש זה מושם דגש על שילובם של אוכלוסיות רבות ובכלל זה עולים חדשים, בני העדה האתיופית, וותיקים וזאת בפעילויות מגוונות – במחירים השווים לכל נפש.
אירועי החודש יכללו : סדרת מפגשי ידע העוסקים בנושאים שאיתם מתמודדים אזרחים וותיקים במציאות היומיומית. מטרת מפגשי הידע להקנות מידע בנושאי אפוטרופסות וכשירות, צוואות וירושות,התנהלות פיננסית בגיל השלישי, רשתות חברתיות לוותיקים,וזכויות לאזרח הוותיק. נושאים אלו גובשו על ידי וועדת היגוי בראשותו של אברהם גלילי, חבר הנהלת עמותת דור לדור עפולה שיזם את סדרת מפגשי הידע. החידוש באירוע החודש הוא בכך  שניתנה לראשונה התייחסות למטפלים בהורים המבוגרים המכונה "דור הסנדוויץ", המטפלים לא רק בילדים המתבגרים אלא גם בהורים המבוגרים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סדנא ייחודית תחת הכותרת "מי מטפל במטפל" תנסה לתת מענה ייחודי להתמודדות זו.
בנוסף לא נפקד מקומם של מנויי הקהילות התומכות שייהנו ממחירים מוזלים ביותר ביום הבריאות שייערך בחמת גדר. שוחרי תיאטרון היידישפיל ייהנו מחוויה של אומנים בתחומי משחק ושירה, מופע זה ייערך בשיתוף רשת שחקים בבית פוזנק.
גולת הכותרת של אירועי החודש אירוע חגיגי שייערך בהיכל התרבות בעפולה במעמד ראש העיר יצחק מירון. באירוע זה יתקיים מופע אומנים מהשורה הראשונה בהשתתפותם של יוסי אלפי, חני נחמיאס, וקובי אושרת.
מנכ"ל עמותת דור לדור עפולה יאיר כתר צופה כי "באירועים אלה ישתתפו אלפי וותיקים מעפולה ומהאזור וכי ההצלחה בציון 50 שנה לאיחוד העיר ירושלים תמשך אף היא ברמת תכנון ואירגון האירועים ואיכותם".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|