25 שנה שנות עשיה בעפולה: ערב הערכה והוקרה מרגש לרב מנחם גולד

ערב של כבוד והוקרה לרב גולד על עשייתו והובלתו רבת השנים בתחום החינוך ופעילותו החברתית בעפולה, במעמד ראש העיריה אלקבץ, הגרי"ד גרוסמן ועשרות אנשי עשייה ובהם אנשי עסקים

עשרות אנשי עשייה ובהם אנשי עסקים, אישי ציבור ובהם חתן פרס ישראל הגרי"ד גרוסמן, וראש העיר עפולה אבי אלקבץ, הגיעו השבוע ל"אולמי האושר" בעפולה להצדיע לרב מנחם גולד. הערב המרגש נפתח בקריאת פרקי תהילים ע"י הרב אביעד ערוסי להחלמתם של פצועי אסון מירון.
25 שנות העשייה של הרב גולד נוגעים בכל מרקם החיים של תושבי העיר עפולה ושכונותיה. הרב גולד מוביל סיוע קבוע ושיטתי למאות משפחות נצרכות אשר מטה לחמם נשבר וחלוקת המזון לצד תלושי הרכישה הם צלחות המזון המחייה את בני ביתם.
"עשייתו המרשימה והמבורכת של הרב מנחם גולד כתובה באותיות של זהב על כותל המזרח של הנתינה, הנדיבות, הרוח היהודית-ישראלית הטובה והמיוחדת. החל מדאגה למאות משפחות בימי מועד וחג, שבת ויום חול, מליל הסדר ההמוני, ועד לחגיגת בר ובת מצווה לילדי ישראל. הנתינה של הרב גולד ובני ביתו הנפלאים התומכים ומסייעים לרב גולד עם מתנדבים רבים כבר עשרים וחמש שנים היא אור גדול בעמק. לרב גולד, פרט למאור הפנים בהם הוא מקבל אדם, יש מוסדות תורה וחינוך המשפיעים מאורם על כלל ילדי עפולה וזוכים למצוינות ערכית וחינוכית. הרב גולד הוא קרן אור של טוב, קרן של ברכה", אמר המחנך, הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו.
ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, דיבר בשבח פעילותו הציבורית רבת השנים של הרב גולד למען כלל ישראל והישגי בית הספר המצטיין, "מרום", שהיה לספינת הדגל החינוכית בעפולה. הגרי"ד גרוסמן התקבל בשירה אדירה על ידי החוגגים, וציין את מסירות הנפש של הרב גולד למען תושבי עפולה והאזור.
הרב מנחם גולד הנרגש הודה בלבביות לתומכים הרבים אשר הגיעו להביע אהבתם והערכתם למפעלי החסד והחינוך אותם הוא מוביל בעוז מזה חצי יובל.