נתקעתם בין יקנעם לרמת ישי או מקדרים לעפולה? נתיבי ישראל יסייעו לכם

חדש: חברת נתיבי ישראל חנכה 10 ניידות שירות וסיור חדשות שיעניקו סיוע ראשוני לכלי רכב תקולים בדרכים. באזור הצפון יסייעו הניידות בכביש 77 מיקנעם לרמת ישי וכביש 65 מעפולה לקדרים

חברת נתיבי ישראל השיקה לאחרונה 10 ניידות שירות וסיור שיעניקו סיוע לנהגים שרכבם תקול, כתוצאה מתקלה טכנית או מסיבה אחרת ומתן עזרה ראשונה לנפגעים. השירות כבר החל בפריסה ארצית, כאשר באזור הצפון יפעל השירות בכביש 77 בין יקנעם לרמת ישי, בכביש 65 מעפולה לקדרים ובכביש 85 מעמיעד עד עכו.
מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, אמר בטקס חנוכת הניידות: "זהו יום חג למשתמשי הדרך בכבישי הארץ, מהיום החברה תספק שירותי דרך.
מדובר באירוע משמעותי ומכונן בחברה, שכן השקת ניידות הסיור והשירות מהוות עוד שלב בחיבור של חברת נתיבי ישראל לציבור הישראלי וחיזוק אמון הציבור בחברה ובאנשיה".
יו"ר חברת נתיבי ישראל, עודד שמיר: "זהו יום מיוחד ומרגש לחברת נתיבי ישראל, מימוש חזון והפיכתו למציאות. משתמשי הדרך

 


זמן התגובה של ניידות החילוץ יעמוד על דקות בודדות. צוותי החילוץ יהיו בקשר שוטף עם מרכז הבקרה של חברת נתיבי ישראל, 2120*, ויענו לקריאות מצוקה של נהגים שנאלצו לעצור בצד הכביש או בשול הדרךואזרחי מדינת ישראל ייהנו מהתמורה שיביאו ניידות השירות והסיור של החברה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ"ץ ציין, כי הניידות החדשות יופעלו על ידי צוותים מקצועיים, בעלי הכשרה מיוחדת, שיספקו מענה ראשוני ומידי לכלי רכב הנמצאים במצוקה וזקוקים לעזרה דחופה. לדבריו, השירות החדש יפחית את ההפרעות לתנועה ואת הסיכון לנהגים, הנגרמים כתוצאה מעצירה של כלי רכב בצד הדרך או בשולי הכביש.
ניידות השירות והסיור של חברת נתיבי ישראל, יסייעו בפינוי כלי רכב תקולים מהדרך למקום בטוח, סיוע לנהגים על מנת לאפשר את המשך הנסיעה, סיוע בהחלפת גלגל ובהתנעה של כל סוגי הרכב, סימון מכשולים ומפגעים ביום ובלילה, מתן סיוע ראשוני לבידוד שטח בכיבוי דליקות, סיוע לגורמי הביטחון בחסימה וסגירת צירים. הניידות מאובזרות בציוד חדיש, תקני ובטיחותי, היכול לספק מענה ראשוני כמעט לכל תקלה בכלי הרכב.
זמן התגובה של ניידות החילוץ יעמוד על דקות בודדות. צוותי החילוץ יהיו בקשר שוטף עם מרכז הבקרה של חברת נתיבי ישראל, 2120*, ויענו לקריאות מצוקה של נהגים שנאלצו לעצור בצד הכביש או בשול הדרך, בנוסף, יהיה באפשרותן לצלם אות וידאו ולשדר בזמן אמת ישירות למרכז הבקרה, שיפעל בתאום עם חברת "חוצה ישראל" ומפעילי דרך נוספים וכן כוחות הביטחון, על מנת לאפשר את מלוא המידע במקרה חירום.

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|