"תתפללו חזק ומכל הלב לרפואת בננו רפאל"

שלהבת ועידו כותה, הוריו של הפעוט רפאל שטבע אמש בצימר ביבניאל יצאו היום בקריאה מרגשת לציבור: ״תתפללו לרפואה שלמה לבננו״

מצבו של הפעוט רפאל חיים כותה בן ה- 3.5 שטבע אמש בבריכה ביבנאל מוסיף להיות קשה מאד עד אנוש. רופאי היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז רפואי העמק נאבקים על חייו.
היום בבוקר יצאו הוריו של רפאל, שלהבת ועידו כותה (kuta), בפנייה מרגשת לציבור בה אמרו: ״אנו מבקשים מכל הלב שתתפללו חזק לרפואה שלמה לרפאל חיים בן שלהבת״.
כזכור, רפאל טבע היום בבריכה בצימר בישוב שבגליל התחתון. התינוק פונה לבית החולים במצב אנוש ומאז הרופאים נלחמים על חייו. משטרת ישראל פתחה בחקירת הארוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פאראמדיק מד"א עומרי הוכמן שגר בסמוך והגיע לטפל בילד סיפר אתמול: "קיבלתי את הקריאה ומיד יצאתי למקום. סמוך לבריכה בצימר ראיתי ילד כבן 3 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות ובמקביל הגיעה ניידת טיפול נמרץ. יחד עם הפאראמדיקית נדין ג'וברן ביצענו פעולות מצילות חיים שכללו עיסויים, הנשמות, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי, ובשלב מסוים העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ שם המשכנו להיאבק על חייו תוך פינוי לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש".
במד"א שבים ומזכירים לציבור כי אין לאפשר לילדים ותינוקות להתקרב למקורות מים ללא השגחה צמודה של מבוגר. יש להקפיד לחסום באופן מוחלט את כל הדרכים המובילות לבריכות בבית, בצימרים ובסביבה הלא מוכרת לילדים הקטנים על מנת שילדים לא יוכלו לחמוק ולהיכנס למים, בכל השנה בכלל ובחופשת הקיץ בפרט. כמו כן אין להשאיר בריכות פלסטיק קטנות או דליי מים מלאים ויש לרוקנם מיד לאחר השימוש