מחר: פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי בגלבוע

כ-16 כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם; צניחה חופשית מכדור פורח בגובה 6000 רגל; מופע NIGHT GLOW מרהיב; מופע קרקס אווירי עם אקרובטיקה ולהטוטים בשמיים; מטסי אולטרה לייט, מופעים והפעלות לילדים. צילום דוברות מוא"ז הגלבוע

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי המסורתי יתקיים מחר בגלבוע, בגן הלאומי מעיין- חרוד. זו השנה השישית לפסטיבל, ואין מקום מתאים יותר מהגלבוע לתעופת כדורים פורחים על רקע נופיו המרהיבים של ההר ויערותיו, העמק ושדותיו. הפסטיבל הוא אירוע השיא בקיץ לפעילות האקסטרים המאפיינת את מוא"ז הגלבוע. השנה הוקדם הפסטיבל לימי חופשת הקיץ על מנת להפוך אותו לנגיש יותר ועונה לצרכי המשפחות.

עובד נור, ראש המועצה: "אני מזמין את הציבור ואת תושבי הגלבוע לבוא ולהשתתף בחוויה הייחודית באחד מהאירועים הססגוניים ביותר המתקיימים במוא"ז גלבוע". במהלך ימי הפסטיבל, כ-16 כדורים פורחים מרהיבים וייחודיים יכסו את שמי הגלבוע בחגיגה משפחתית מסעירה עם שלל פעילויות ומופעים. לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים וצנחנים מקצועיים מרחבי העולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס מרהיב הצובע את השמיים בשלל גוונים.

ביום הראשון יתקיים מופע מופע NIGHT GLOW עם מופע פירוטכני גדול
ביום הראשון יתקיים מופע מופע NIGHT GLOW עם מופע פירוטכני גדול

השנה ישבר שיא של צניחה מגובה נמוך כאשר 2 צנחני BASEJUMPING שמגיעים לפסטיבל במיוחד מהולנד יקבעו שיא של צניחה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד! עם חשיכה יתקיים מופע עוצמתי המשלב להטוטנים, אקרובטים, מוזיקה חיה ואלמנטים של אור לכדי אירוע קצבי וסוחף העטוף בעושר וויזואלי ומוזיקלי. שיאו של הערב במופע NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים. עם שחר, יוכל הקהל לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרגש.

• מלבד הכדורים הפורחים, מגוון אטרקציות ופעילויות של הפנינג משפחתי

האירוע בגלבוע יכלול גם מגוון פעילויות לכל המשפחה: מתקני שעשועים, מתנפחים כולל מגלשות מים, בריכות שכשוך ודמויות רחוב שישעשעו את הילדים, דוכני יצירה, ריקודי עם, שירה בציבור, מופע קרקס אווירי, מופע זיקוקים ענק, מטסים של אולטרה לייט,  ועוד. השנה לראשונה יינתן ביטוי לפעילות מקומית והפסטיבל יכלול פעילות חץ וקשת של "קשתות גדעון", ודוכן של בית שטרומן המאופיין בעולמות התוכן של הגלבוע.

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את בלון "הראש החושב" מהולנד, "יצירת האומנות המעופפת היחידה בעולם" אשר נוצרה במטרה לעודד לחשיבה ולקדם גישור בין אנשים, קונפליקטים ותרבויות. הבלון מגיע רק לאירועים מיוחדים ברחבי העולם. טייס הכדור הוא אייק ויסר מהולנד, שהוא הראשון בעולם להקיף את הקוטב הצפוני בכדור פורח.

מחיר האירוע לאדם: 139 שקל (מחירים זולים במיוחד לתושבי הגלבוע ביום האירוע). חבילה משפחתית בעלות של 449 שקל (4 כרטיסים: זוג+ שני ילדים). ילד עד גיל 3 ללא תשלום. הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח.

מחירים אטרקטיביים במיוחד  לתושבי הגלבוע
לפרטים נוספים, חבילות לינה והזמנת כרטיסים: www.gobalon.co.il

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|