2 תאונות קשות עם הרוגה ופצועים באזור העמק

התאונות ארעו סמוך לצומת הסרגל והכניסה לאיכסאל. כוחות ההצלה בזירות. צילום: משטרת ישראל ומד"א

שתי תאונות קשות באזור העמק בתוך כשעה: קצת אחרי השעה 4 אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים חזיתית בין 2 כלי רכב בכביש 675 סמוך לצומת הסרגל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה״ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק 7 פצועים בהם: אישה בת 56 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופה העליון, גבר כבן 60 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון ו-5 במצב קל.
פחות משעה אחרי התאונה התקבל דיווח נוסף במוקד מד"א בגלבוע על תאונת דרכים קשה, לאחר משאית ככל הנראה התהפכה על רכב פרטי בכביש 60 סמוך לצומת אכסאל. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-2 פצועים קשה הלכודים במשאית וברכב.
לוחמי האש פועלים בזירה ומטפלים בלכוד במשאית.
בהמשך חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותה של נהגת הרכב הפרטי, אישה בשנות ה-20 לחייה, ומעניקים טיפול רפואי לנהג המשאית, גבר כבן 60 במצב קשה, שעדיין לכוד.
"כשהגענו למקום המראה היה קשה. המשאית הייתה הפוכה על צידה, והרכב הפרטי היה לכוד תחתיה. תוך כדי פעולות מאומצות של כוחות כיבוי האש לחילוץ הנפגעים, פעלנו על מנת להעניק להם טיפול רפואי. נהגת הרכב, אישה בשנות ה-20, סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית, גבר כבן 60 במצב קשה שעדיין לכוד, מטופל על ידי צוותי מד"א, ויפונה לבית החולים במסוק מד"א שנחת בזירה".
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, מרחיקים סקרנים ומכוינים את התנועה. בוחני תאונות של משטרת ישראל נמצאים בזירה.