רוכבים באקסטרים: פארק "פאמפ-טראק" נחנך ביקנעם

מתחם הפאמפ-טראק כולל שני מסלולים. מסלול לילדים, ומסלול גדול יותר לבני נוער ולמבוגרים

עיריית יקנעם ממשיכה לדאוג לילדי היישוב ולבני הנוער, ובטקס בהשתתפות כ-400 תושבים ואורחים, נחנך בפארק הבנים, פארק אתגרי חדש ומוביל של פאמפ-טראק, ונדנדות.
בראשית הערב התכבדו ראש העיר, סימון אלפסי וממלא מקומו, אורי שמואל, ביחד עם ילדים ותושבים בגזירת הסרט. אלפסי בירך את התושבים ואמר שהוא לאורך כל הדרך שמח להגשים חלומות של ילדים. רה"ע סיפר שילדים פונים אליו והוא משתדל להגשים את חלומותיהם ורצונותיהם, והיום הוגשם חלום גדול שלהם. רה"ע קרא לתושבים לבוא וליהנות, הן מפארק פאמפ-טראק, והן מפארק הנדנדות, ואמר לילדים ולבני הנוער שהפארק הזה הוא שלהם, ושלצד ההנאה יקפידו על כל כללי הזהירות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך הערב נהנה הקהל ממופע מרהיב של רוכבי אופניים מקצועניים, כולל רוכב מקצוען מאוסטרליה. במקום נערך גם מופע סקייטבורד מהנה במיוחד.
בסיום המופעים נפתחו המסלולים לקהל הרחב ועשרות ילדים נהנו, אם ברכיבה על אופניים, אם בסקייטבורד, ואם בקורקינט.
מתחם פאמפ-טראק כולל שני מסלולים. מסלול לילדים, ומסלול גדול יותר לבני נוער ולמבוגרים. מתחם הפארק – כולל פארק נדנדות לכל בני הגילאים, כולל לפעוטות ולבעלי מוגבלויות. בנוסף לאלו בפארק גם מסלול ריצה מעגלי. כחלק מפעילות הרשות לשמירה על ביטחון הילדים ובני הנוער הוצב בפארק מראשית השבוע שומר שידאג לביטחונם של המשתמשים במתקנים השונים, ויוודא קיום כללי הבטיחות.
בימים אלו מתחילות העבודות להרחבת הפארק גם לפארק קרוסלות. עלות הפארק עד כה נאמדת בכ- 1.5 מש"ח. שטח הפארק כולו הוא כ- 20 דונמים.

פסח 2024: אז איפה תבלו

|