תתחילו לסמס: רגע האמת של "דודו כהן מעפולה"

תושבי עפולה והעמקים, נא להתנהג בהתאם, להפגין קצת פטריוטיות ולדאוג שדודו כהן, שייצג את העיר נאמנה ובפטריוטיות ראויה לציון ייצא אחרון מהבית. רגע לפני הגמר הגדול קיימנו שיחה אישית עם עדן, האחות האהובה של דודו, ויצאנו לרחוב, לשמוע ולצלם עבורכם את התכונה, ההתרגשות והתמיכה במועמד של בירת העמק. תתכוננו להתרגש

קצת אחרי השעה תשע בערב צפויים תושבי עפולה והעמק להיות מרותקים לערוץ 2, יחד עם מאות אלפי בתי אב ברחבי ישראל שייצפו בגמר האח הגדול שנראה כי השתלט על כל מדיה תקשורתית במרוצת השבועות האחרונים. היציאה הדרמטית של שי חי והמחנה של ארבעת השורדים האחרונים, עוררו עניין רב בריאליטי סוחט הרייטינג. כל העניין הרב והמדובר צפוי להתנקז היום לרגע אחד- הרגע בו יכריזו ארז טל וקורין גדעון על הזוכה הגדול של העונה, שיזכה גם בפרס "צנוע", דירת ארבעה חדרים בבאר יעקב.


לישורת האחרונה הגיעו ארבעה מתמודדים: שי מיקה יפרח, עומרי בן נתן, ברק אדרי והמועמד שמעורר את העניין הרב ביותר בבירת העמק ובכל האזור- "דודו כהן מעפולה".


כהן, ששרד מספר רב של הדחות נכנס לליבם של הצופים ושל תושבים רבים ברחבי הארץ, עם קסם אישי, ישירות וחוש הומור מפותח. בשבועות האחרונים החל לפעול בעפולה חפ"ק וירטואלי אותו מנהלים חבריו הקרובים ובני משפחתו באמצעות קבוצת וואטס אפ הפעילה לכל אורך שעות היממה. משימת העל שלהם: לדאוג שדודו יזכה. השבוע העבירה הקבוצה הילוך לקראת הגמר והחלה בפעילות אינטנסיבית בכל רחבי העיר, כולל שילוט נרחב, שליחת אסמסים אדירה, העלאת פוסטים לרשתות החברתיות, רכישת אביזרי עידוד ואביזרים נוספים עם פניו של דודו, נסיעות לנווה אילן במטרה לעודד את דודו ועוד. בני משפחתו וחבריו ציינו כי אם הוא ייצא אחרון מהבית, הוא ישוב ללון בעיר מגוריו.

 אז אם אתם במצב רוח פטריוטי, סמסו גם אתם לדודו את הספרה 2 למספר 2020.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|