בית שאן: העירייה תמשיך לתקצב את הפעלת שירות האט"ן

בן שטרית: "לפי שעה הצלחתי לאחר מאמצים להשיג מימון חלקי ולהוזיל את עלות השתתפות העירייה בתחזוקת האט״ן (אמבולנס טיפול נמרץ".

ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית הודיע השבוע כי הרשות המקומית תמשיך לתקצב את הפעלת שירות אט"ן (אמבולנס טיפול נמרץ) גם לאחר תאריך ה – 10.3.16. בעקבות ההחלטה הנחה מנכ"ל מד"א, אלי בין, את מנהל המרחב להיערך להמשך הפעלת השירות הסדיר כפי שהיה בשנים האחרונות.

מעיריית בית שאן נמסר: "הרשות בוחנת בימים אלה אפשרות לתקצוב ניידת אט״ן בעיר ממקורות שונים כגון משרד הבריאות וגורמים נוספים. העלות השנתית לאחזקת האמבולנס נאמדת בכ- 320 אלש״ח.  ראש העיר נפגש עם שר הבריאות הרב ליצמן ודרש את השתתפות המשרד באחזקת האט״ן. השר הבטיח לשקול בחיוב להיענות לדרישה. כאמור, עד למציאת פתרון מימוני לכך הורה ראש העיר להמשיך את ההסדר הקיים ולאפשר את המשך הפעלת האט״ן על ידי מד״א".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדברי עיריית בית שאן, במשרד הבריאות אישרו השבוע את פנייתו של בן שטרית לשר הבריאות בנושא ובעקבות כך נערכה פנייה להנהלת מגן דוד אדום להקטין את עלות ההשתתפות של העירייה בהפעלת האט"ן. "מנכ"ל מד"א נענה לבקשה והסכים להפחית בשיעור משמעותי את החלק של עיריית בית שאן והמועצה האזורית בתקצוב האט"ן", נכתב בהודעה של העירייה.

בן שטרית נשמע אופטימי במיוחד לאחר הפגישה עם ליצמן ואמר, כי הוא מאמין כי נאמנה עליו הבטחתו של השר וכי הוא מאמין כי משרדו יירתם למציאת פתרון קבוע: "לפי שעה הצלחתי לאחר מאמצים להשיג מימון חלקי ולהוזיל את עלות השתתפות העירייה בתחזוקת האט״ן, שהוא אמצעי חיוני מאין כמוהו. עצם הידיעה כי עומד לרשותנו אמבולנס כזה יש בה כדי לנסוך תחושה של ביטחון. לפיכך הודענו למד״א על המשך ההסדר הקיים, והאמבולנס ימשיך לשרת את תושבי העיר".

משרד הבריאות: "המשרד פעל  למול מגן דוד אדום לסייע לעירייה"

 

 

 

.