כבוד: שוהם בונפיל מהגלבוע הגיעה למקום ה-3 בתחרות כתיבה ארצית

שוהם בונפיל תלמידת ממ"ד חב"ד גלבוע מהיישוב אדירים, כתבה סיפור על תופעת השיימניג ברשת וזכתה במקום השלישי בתחרות כתיבת סיפורים ארצית מטעם משרד החינוך

בתחרות כתיבה ארצית "מרוץ הצבי", שהתקיימה במהלך החודש האחרון, השתתפו מאות סיפורים מכל רחבי הארץ. התחרות מתקיימת מידי שנה מטעם משרד החינוך, במוסדות הממ"ד והשנה זכתה במקום השלישי הארצי שוהם בונפיל, תושבת אדירים, בכיתה ה' מבית הספר ממ"ד חב"ד אביטל – גלבוע. טקס הענקת תעודות יתקיים באפריל בירושלים, שם תוענק לה תעודה על הישגיה ברמה הארצית.

• "באתי לעזרת חבר"

הסיפור של שוהם נקרא "באתי לעזרת חבר", ועסק בבריונות באינטרנט וברשתות ובתופעת השיימניג. בסיומו קראה בונפיל הצעירה למגר את האלימות ברשת.  מסגרת התחרות מהווה הזדמנות לקידום תהליכי כתיבה בכל שכבות הגיל והסיפורים שנשלחים מפורסמים באתר "הסופרים הצעירים" של מנהל החינוך הדתי. הסיפורים הזוכים מזכים את הכותבים בתעודה ובפרס.

רחל אפרת קיל, מנהלת בית הספר: "אנו חיים בתקופה בה הסמארטפונים, הטאבלטים והמחשבים למיניהם ממלאים חלק דומיננטי מאוד בחייהם של הילדים והנוער. אני חשה שמחה נוכח הזכייה, המעידה על הצלחתנו להקנות לתלמידים מיומנויות שימוש מושכל בטכנולוגיה לצרכי למידה. הזכייה של שוהם מהווה עדות להגשמה של החזון הבית ספרי. האג'נדה החינוכית בבית החינוך שלנו היא קידום כל תלמיד באמצעות העצמה ומינוף האינטליגנציה השלטת ונקודות החוזק. מעבר לשיעורי שפה, בית הספר נותן במות שונות לטיפוח השפה במגוון חוגים: קומיקס, דרמה, צלם צעיר ועוד. אנו נמשיך לעודד את התלמידים ולקדם את ה"גאונות" הייחודית לכל אחד מהם".