גלבוע גליל: בוגר מחלקת הנוער ניב למפרט, עולה לבוגרים

ניב למפרט(18,1.94), בוגר גלבוע מעיינות, חתם לשלוש עונות והופך בזאת לשחקן הבית הבא של המועדון. מנכ"ל גלבוע גליל, פרטי: "זהו אך טבעי לחיבור בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת בגלבוע". מנכ"ל גלבוע מעיינות וינקור: "ניב הוא בדיוק הדוגמא למה גלבוע זה המקום הטוב ביותר להתפתח לצמוח ולהגשים חלומות". צילום: באדיבות מועדון גלבוע מעיינות

ניב למפרט, הרכז המצטיין של גלבוע מעיינות, לאחר עונה חלומית במדי קבוצת הנוער של המועדון אותה הוביל לשלושה תארים, אליפות התיכוניים, גביע המדינה, ואליפות הליגה, ואף נבחר ל- MVP של הליגה, מכוכבי נבחרת הנוער שחזרו לאחרונה ממשחקי ההכנה של הנבחרת בפולין, יהפוך לשחקן הבית של הקבוצה בשלוש העונות הקרובות.
מגלבוע גליל נמסר כי בהמשך לחזון המועדון, המשמש בין היתר בית ובמה לשחקנים ישראלים ופועל יוצא מכך בית לשחקניה של מועדון הנוער לכדורסל גלבוע מעיינות, הרכז המצטיין ניב למפרט מצטרף לרשימה ארוכה של שחקני נוער שהמשיכו במסלול הקריירה הטבעי שלהם ועלו לקבוצה הבוגרת כשחקני הבית בחוזה ארוך טווח.
שחקן הבית, ניב למפרט: "שמח מאוד ומרגיש לי טבעי להמשיך במועדון שהפך לבית עבורי בארבע שנים האחרונות, לא יכול לחכות להתחיל את העונה, ובטוח שנחווה רגעים מרגשים ביחד עם האוהדים והקהילה האדירה בגלבוע. יאללה גלבוע".
מנכ"ל גלבוע מעיינות לירן וינקור: " החתימה של ניב בקבוצה הבוגרת היא רגע מאוד מרגש עבור גלבוע מעיינות. ניב הגיע לפה בסיום כתה ח ועשה דרך מופלאה של צמיחה והתפתחות הן על המגרש והן מחוץ למגרש. ניב הטביע את חותמו בגלבוע מעיינות לדורי דורות ואין ראוי ממנו ללבוש את המדים של הקבוצה הבוגרת שלנו. ניב הוא בדיוק הדוגמא למה גלבוע זה המקום הטוב ביותר להתפתח לצמוח ולהגשים חלומות. גאים בו מאוד ובטוחים בהצלחתו בקבוצה הבוגרת שלנו."
מנכ"ל גלבוע גליל, ארצי פרטי: "שמחים ונרגשים שניב בוגר מחלקת הנוער של גלבוע מעיינות בחר להצטרף למשפחת גלבוע גליל ולעשות את צעדיו הראשונים בקריירת הכדורסל המקצוענית במועדון, זהו אך טבעי לחיבור בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת בגלבוע".

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|