11 מיליון שקלים יועברו לתכנית התיירות של בית שאן

שר התיירות יריב לוין הודיע לראש עיריית בית שאן, ז'קי לוי, כי המשרד בראשותו יתקצב את תכנית התיירות העירונית בסכום של 11,200,000 לטובת פיתוח תיירותי. צילום: רחף צילום פרויקטים מהאוויר

עיריית בית שאן קיבלה בשבוע שעבר בשורה מעודדת ממשרד התיירות ולפיה המשרד יתקצב את תכנית התיירות של העיר בסכום של למעלה מ-11 מיליון שקלים לטובת פיתוח תשתית תיירותית בעיר.
בחודשים האחרונים שוקד לוי ביחד עם צוותים מקצועיים על תכנית תיירות נרחבת שתאפשר לתושבי העיר בעלת ההיסטוריה המפוארת להתפרנס מתיירות ולהפוך אותה לעיר תיירות בינלאומית. בבית שאן, ואין זה סוד, נמצא אחד מאתרי העתיקות המרשימים בארץ ובעולם כולו.
עיר רומית כמעט שלמה נחשפה בחפירות שנערכו בשנות ה-80 בעיר ותיירים אמנם החלו להגיע לעיר, אולם לא בכמויות גדולות ויתרה מכך, התיירים שכבר מגיעים, מבקרים בגן הלאומי אך לא נשארים לאחר מכן בעיר ומוציאים את כספם בערים אחרות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


תכנית התיירות החדשה תתבסס על ארבעה עוגנים מרכזים: הגן הלאומי, אכסניית הנוער, מבנה הסראייה והמעיינות מסביב לעיר. מטרת התכנית – לחבר את העוגנים וליצור ציר תיירותי מעגלי שיש בו תוכן חווייתי ומוצר תיירותי שלם שיאפשר כניסה לכל אחד ממוקדי התיירות והישארות התייר בתוך העיר.
התכנית הנתמכת על ידי משרדי הממשלה השונים תאפשר לכלל התיירים בארץ ומחו"ל ליהנות ממוצר תיירותי חווייתי ושלם.