״אני בטוח שהשר נינסקורן יעזור לקדם הקמת בית משפט חדש בעפולה, כחלק מהקמת קרית ממשלה״

שר המשפטים שנולד בעפולה לווה על ידי חבר מועצת העיר לירז וזאן, נפגש אתמול עם ראש העיר אבי אלקבץ וערך סיור במחלקת הקורונה בהעמק

שר המשפטים אבי ניסנקורן סייר אתמול(ג'- 24/11) בעפולה ובנוף הגליל. במהלך הביקור בבירת העמק התארח השר אצל חבר מועצת העיר לירז וזאן, והשניים גם נפגשו עם ראש העיר אבי אלקבץ .
ניסנקורן שמע מראש העיר ומנכ״ל העירייה סקירה על הסוגיות המרכזיות שעל סדר יומה של העיר, מצב התחלואה וההיערכות בתקופת הקורונה. בפגישה גם עלתה סוגיית קריית הממשלה שעתידה לקום בעפולה.
בהמשך הגיע השר הגיע למרכז הרפואי ״העמק״, שם סייר במחלקת הקורונה ובמעבדת הקורונה, יחד עם מנהל בית החולים ד״ר זיו רוזנבוים, ומנכ״ל שרותי בריאות כללית פרופ׳ אהוד דוידסון.
ניסנקורן: "שמחתי לחזור היום לעיר הולדתי עפולה. משמח לראות את ההתפתחות המרשימה של העיר. אני רוצה להודות לראש העיר אבי אלקבץ ולראש מטה כחול לבן בעיר לירז וזאן על האירוח הנפלא. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה לחיזוק העיר".
וזאן: ״שמחתי לארח שוב את השר ניסנקורן שהוא ידיד אמת של עפולה. הייתה פגישה מצויינת עם ראש העיר אלקבץ. אני מאמין שר המשפטים אבי ניסנקורן יעזור לקדם הקמת בית משפט חדש בעפולה, כחלק מהקמת קרית ממשלה״.