תתחדשו: החלה בניית ההרחבה במושב אביטל

הפיתוח בגלבוע נמשך במלוא המרץ וכנגזרת ישירה למדיניות המועצה לחזק את הישובים ולהאיץ בהם את מגמות הצמיחה הדמוגרפית בגלבוע.

השבוע, הגיע ראש המועצה, עובד נור, יחד עם גורמי המקצוע במועצה, להרחבה המתפתחת בסמוך למושב אביטל, שבגוש יעל (תענך). ראש המועצה עודכן על תחילת שלב א' בפיתוח התשתיות בהרחבה, הנותן מענה מעולה למשתכנים החדשים, שיוכלו להתחיל בבניית ביתם החדש, במהלך הרבעון השלישי של שנת 2020 (צפי).
פיתוח אביטל מתבטא בבניית שכונה חדשה, הנבנית בשיטת "בנה ביתך", על פני 85 מגרשים חדשים, של כחצי דונם כל אחד. בהינתן שכיום כולל המושב 140 יחידות דיור, ושכול המגרשים נקנו ע"י בנים או בנות ממשיכים, הרי שאם סיום אכלוס ההרחבה- יגדיל המושב בכ-60% את כמות תושביו ע"י בני הגלבוע.
פיתוח המגרשים בהובלת החברה הכלכלית גלבוע, כולל עבודות פיתוח וסלילה של כבישים פנימיים, פיתוח נופי, מדרכות משתלבות, צבע, גינות ציבוריות וביצוע שלל מערכות תשתית תת-קרקעיות כמו מים, תקשורת, ביוב, ותאורה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"הצמיחה הדמוגרפית במועצה, היא הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לאחל לעצמנו". אומר עובד נור, ראש המועצה. "משמח לראות שכל הנקלטים הם בני קהילת הגלבוע המעוניינים לבנות כאן את ביתם, ולהבטיח רצף רב דורי מכובד".
עבודות התשתית באביטל מבוצעות כאמור ע"י המועצה, ויתפרסו על שטח כולל של כ-60 דונם. שעלות שלב א' מוערכת בכ-10 מיליון שקל, מתוך כ-24 מיליון של עלות כל הפרויקט, המשקפים השקעה משותפת של המועצה, משרד השיכון והמשתכנים החדשים. המהנדס מוזהר סעד, המפקח על פרויקט מטעם החברה הכלכלית, ציין כי העבודות כעת יכללו גם העתקת תשתיות קימות מרכזיות, כמו קו מקורות וקו ביוב ראשי לטובת המשתכנים החדשים.
"הפיתוח והבניה באביטל אינם רק פתרון נדל"ני לבנים חוזרים, אלא משקפים תהליך פנים חברתי משמעותי במושב", אמרו יואל אברהם (יו"ר האגודה החקלאית), ובצלאל יחזקאל (יו"ר הועד המקומי באביטל). 

 

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|