תקציב המוא"ז גלבוע: 214.2 מיליון שקל

מליאת מוא"ז הגלבוע אישרה השבוע, את תקציב המועצה לשנת 2022. סך התקציב יעמוד השנה על למעלה מ- 214.2 מיליון שקל, המשקף גידול של כ-2 מיליון, את המשך מגמת הגידול בתקציבים ובמשאבים לניהול היישובים (במסגרת סל השירותים).

עובד נור, ראש המועצה: "כהנהגה שמאמינה בדוגמה אישית- התחייבנו למלא הבטחה מוסרית וערכית, לפריעת מלוא התחייבויות העבר, וביסוס תשתית לצמיחה מבטיחה. אחרי שנה עם הישגים פנטסטיים, מימשנו את ההבטחה במלואה. יחד, לקחנו אחריות על המצב ויצרנו אופק חדש שכולל יסודות ממשיים של מנופי צמיחה, והתנהלות מקצועית ואיכותית, המבטיחה עתיד טוב יותר לכולנו".
בדבריו של ראש המועצה יצוין כי מדובר בין השאר, וכאמור על הגדלת תקציבים ומשאבים במסגרת סל השירותים המועצתי והיישובי. לצד זאת, המשך העשרת השירותים והמענים לטיפול בתשתיות, והקדשת מרבית התקציב למתן שירותים לתושבים, כשחלק הארי- מופנה לחינוך ורווחה.
בנוסף, מציינים בגאווה בגלבוע את השלמת תהליך פיתוח מצוינות אירגונית (בהצטיינות), בעלות 2.3 מיליון ש' שגויסו ממשרד הפנים, אישור שלב ב' של אזור התעשייה מבואות הגלבוע, הובלת מיצוי התקצוב מקרב יישובי המועצות המעורבות (בתכנית החומש לפיתוח המגזר הערבי), פיתוח משמעותי באין ספור פרויקטים תשתיתים לרבות הרחבות ישובים, מוסדות ציבור, עורקי תחבורה, מערכות תת-קרקעיות וטיפול במים, ובניית מוסדות חינוך, וכן כיבוש פסגות מצוינות בחינוך ובספורט.
ישיבת המליאה לאישור התקציב, התארחה בחגיגיות במלון 'אוליב-בגלבוע', כשבסיומה ביקש ראש המועצה להודות לחברי המליאה, על האמון והשותפות.
"על רקע ציון מאה שנות קיום משותף, כיישובים שנולדו לתוך שליחות ומציאות, שאין להם אלא לסמוך על עצמם, חזרנו ולקחנו את ההובלה לעיצוב החיים הראויים לנו ולילדינו", אומר עובד נור. "ביחד, בשקיפות ובאחריות משותפת, נמשיך לשרת הגלבוע, ולנהל תקציב המאפשר לממש את מנועי הצמיחה. ביחד, וכל עוד נשכיל לשמור על אחדותנו- נוכל לכל אתגר ונמשיך להגשים", לדברי ראש המועצה.