תקציב אחי נצרת הצטמצם: יעמוד על כ-4.5 מיליון שקלים

תקציב הקבוצה קוצץ לעומת העונה החולפת (כ-6 מיליון שקלים), ולא מעט שחקנים בכירים עזבו את המועדון: עלי חטיב, עידו אקסברד, אנאס דאבור, דיויד גומז, אימרי זייד ובר אביטן. לקראת העונה הקרובה מבהירים בהנהלה: "השנה יהיו לנו הרבה שחקנים מקומיים בסגל. אנחנו לא מכוונים לעלייה אבל שואפים להגיע לפלייאוף העליון"

 

אחי נצרת רשמה בעונה שעברה הישג היסטורי כשהגיעה למעמד חצי גמר גביע המדינה. אבל מעבר למסע הקסום בגביע, את העונה שלה בליגה אפשר להגדיר בשתי מילים: אכזבה גדולה.

הקבוצה מהמגזר, שהתבססה בעונה שעברה על תקציב מכובד שנע סביב ה-6 מיליון שקלים, בנתה קבוצה עם סגל שחקנים בכיר, וזאת בתקווה להיאבק על כרטיס העלייה. בפועל, הקבוצה הציגה יכולת בינונית לאורך כל העונה וסיימה רק במקום השביעי בטבלה, רחוק מאוד מהציפיות.

לקראת העונה שבפתח תקציב הקבוצה צפוי להצטמצם לעומת העונה החולפת, כשעל פי ההערכות הוא יעמוד על כ-4.5 מיליון שקלים (מתוך זה העירייה מעבירה כ-1.5 מיליון). מי שיעמוד על הקווים הוא שחקן העבר רפעת (ג'ימי) טורק שחוזר לקווים אחרי למעלה מעשור וחצי שהוא לא אימן.

• שואפים להגיע לפלייאוף העליון"

גם סגל הקבוצה יעבור מהפך רציני. שחקנים בכירים כמו עלי חטיב, עידו אקסברד, אנאס דאבור, דיויד גומז, אימרי זייד ובר אביטן עזבו את הקבוצה. בינתיים מי שחתומים בקבוצה הם גד עמוס, אכרם שריך, סביטי ליפניה, באבלולה, נאיל חוטבה, עוביידה אבו רביע, אמג'ד סולימאן, אדהם הדיה, ספון חילו, מואמן סאלח וערכיה אחמד.

בניגוד לעונה שעברה, הפעם בהנהלת הקבוצה שומרים על פרופיל נמוך יחסית: "הרבה שחקנים טובים עזבו את הקבוצה, ובינתיים הסגל חסר מאוד. יש לנו למעלה מעשרה שחקני נוער טובים שמסוגלים לשחק בליגה הלאומית, אבל אנחנו לא ניקח סיכונים מיותרים. מתוכם נבחר חמישה-שישה טובים ונצרף אליהם עוד איזה חמישה שחקני רכש. השנה צפויה להיות ליגה חזקה יותר מהעונה שעברה. אנחנו לא מדברים על עלייה, אבל שואפים להגיע לפלייאוף העליון".