תפנית בעלילה: גלבוע/גליל לא תיסגר

בהודעה שיצא לפני שעה קלה נמסר כי בשעות האחרונות הגיעו משפחת אוחיון, ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, ואנשי גבעסול, להסכמות באשר להמשך פעילותה הסדיר של קבוצת הכדורסל גלבוע גליל במסגרת ליגת העל.

אוהדי גלבוע/גליל יכולים לנשום לרווחה, סגנית האלופה מהגלבוע לא תיסגר לאחר שכל הצדדים מוא"ז הגלבוע, משפחת אוחיון ואנשי גבעסול הגיעו להסכמות להמשך פעילותה מסגרת ליגת העל.
אם עד לשעות האחרונות היה נדמה כי הקבוצה תחדל להתקיים ובעקבות הקולות הרבים שקראו לצדדים לא לתת למפעל החיים של חיים אוחיון שנפטר לפני כחודש לרדת לטמיון, יצאה הודעה מאת המוא"ז כי "שמחים לעדכן כי בשעות האחרונות הגיעו משפחת אוחיון, ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, ואנשי גבעסול, להסכמות באשר להמשך פעילותה הסדיר של קבוצת הכדורסל גלבוע גליל במסגרת ליגת העל. ההסכמות האחרונות נולדו על רקע קשרי החברות הקרובים והחמים בין משפחת אוחיון וגבעסול.
קבוצת גבעסול, קבוצה תעשייתית, לקחה על עצמה לסייע לקבוצה, להמשיך ולקיים את המועדון ואת המסורת שהנחיל חיים אוחיון ז"ל, לטובת תושבי האזור בשיתוף המועצה, תוך טיפוח ספורטאים ישראלים צעירים ואוהדי הקבוצה."

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|