תערוכת צילום חדשה: "מיקוד צפון"

בהפוגות שבין דיווחי' ההארדניוז' התפנה כתב הצפון של התאגיד הישראלי רובי המרשלג לצלם ולתעד יעל הדרך' תמונות מרהיבות דרך אגב. צילום רובי המרשלג – אלבום פרטי

השבת(30/12/17) תפתח בשעה 11:00 בבית המלון ה'גושרים מלון בטבע' תערוכתו המסקרנת של רובי המרשלג, כתב התאגיד הישראלי בצפון.
בתערוכה בשם "מיקוד לצפון" יוצגו 25 תמונות מרהיבות שצילם המרשלג באמצעות הסמארטפון כפי שהוא מעיד  'על הדרך', ללא תכנון מוקדם, במהלך עבודתו בין ההפוגות בדיווחי ה'הארדניוז'. אוצר התערוכה הוא קובי סמרנו, כאשר האירוע פתוח לקהל הרחב.

שלג בצפון
שלג בצפון

רובי המרשלג תושב מטולה כיום, שעלה מארגנטינה וגדל בקיבוץ להבות הבשן, מסקר את אזור הצפון, כבר 20 שנה. בין שידור לשידור, ובין אייטם לאייטם, זמני לחימה בגבולות, צילם המרשלג את הנופים המרהיבים של הגליל העליון, רמת הגולן, והצפון כולו, המלווים אותו בעבודתו. כאשר הכל צולם ברגעים אקראיים, באמצעות הסמארטפון.
המרשלג: "התמונות המוצגות הן בבואה של חיי. את כולן צילמתי בדרך אגב, 'על הדרך', ללא תכנון מוקדם ועל פי רוב במהלך יום העבודה העיתונאית, במסגרת צילומי כתבות למהדורות החדשות. כולן צולמו במכשיר הנייד, והן מספרות את סיפור הדרך שלי. הניסיון למצוא בתוך טירוף החדשות והצורך להיות זמין 24/7, רגעים קטנים של רוגע ושקט, או דווקא זמן דרמטי שנוצר, תוך ניתוק לרגע מההמולה שמאפיינת את חיינו בכלל ואת חיי מי שעוסק ב'הארד ניוז' בפרט".

המרשלג בסלפי בגבולות
המרשלג בסלפי בגבולות

דודו עוז מנכ"ל "הגושרים מלון בטבע" אומר: "החיבור בין המלון לרובי המרשלג הוא טבעי, כמלון גלילי הממוקם בלב ליבו של אזור הגליל העליון, הדוגל ומקדם בכל תכניו גישה ירוקה ואקולוגית, החיבור בינינו נרקם לו מיד. המרשלג בן הגליל מסקר את אזור הצפון מזה שנים רבות, מביא בצילומיו את יופיו של הגליל ובאמצעות צילומיו, מבטא הלכה למעשה את ערכי ותכני המלון המועברים לנופשים והמבקרים".

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|