תערוכה חדשה "חוקי הטבע" תיפתח לקהל הרחב בבית המשפט השלום נצרת

אירוע הפתיחה הוירטואלי יערך ב-zoom בתאריך 18.03.21

ביום חמישי הבא בשעה 16:00 ייערך באמצעות ה-zoom ערב הפתיחה של תערוכת "חוקי הטבע". בתערוכה מוצגים עשרים וארבעה צילומי טבע מאת שמונה אמנים ואמניות מקומיים מאזור הצפון. בצילומים, בעלי חיים מרחבי העולם, ניתן לראות בהם מינים שונים של בעלי כנף, טורפים, יונקים, חיות בר וחיות מחמד. הדגש בכול הצילומים על הסביבה הטבעית של בעלי החיים מספק עבורנו הצצה נדירה לחייהם.
הצגת התערוכה בבית המשפט השלום נצרת היא פעילות נוספת של מוזיאון מורשת בתי המשפט עם הפנים לקהילה.
באירוע הפתיחה שיתקיים ב-zoom ישאו דברים נשיא בית המשפט השלום בנצרת, השופט דורון פורת, סגנית הנשיא השופטת יפעת מישורי, ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, אוצרת התערוכה הגב' הילה רוז, אוצרת בתי המשפט הגב' אורנה יאיר וכן האמנים עצמם שיסבירו על יצירותיהם.
נשיא בית המשפט, השופט דורון פורת: "אני שמח שאנו פותחים את תערוכת הצילום דווקא בבית המשפט, בו אנו נרתמים מידי יום לשמור על הסביבה, יש לנו חובה מוסרית לשמור על הטבע ובתי הגידול של בעלי החיים. והיצירות מביאות את היופי הנדיר של הטבע לתוך כותלי ביהמ"ש".
סגנית הנשיא, השופטת יפעת מישורי: "אנחנו כבית משפט וכחברה מצווים לשמור על הטבע וכן מצווים לגרום לטבע להמשיך ולהתקיים, כדי שגם אנחנו נוכל להמשיך ולהתקיים. התערוכה מהווה דוגמא ליחסי הגומלין שבין בית המשפט לקהילה ולטבע. באמצעותה, אנו רוצים להעלות את המודעות לשמירה על הטבע".
אוצרת בתי המשפט דר' אורנה יאיר: "האהבה לטבע היא שפה ספונטנית משותפת, חוצת גבולות, לאומים ועדות – ההכרה בחשיבות הטבע והשמירה עליו הוא התנהגות טבעית שראוי שכל פרט וחברה יאמצו למען ההווה והעתיד של כולנו".
אוצרת התערוכה, הגב' הילה רוז: "אומנם, העבודה על התערוכה הסתיימה טרם מגפת הקורונה, אך רבות דובר על התופעה המרהיבה בהקשר זה – של הטבע בישראל ובעולם, שנוכח ההסתגרות המאולצת שלנו בבתים – מתגלה ביופיו מחדש, ומזכיר לכולנו את החשיבות הרבה בלשמור ולהגן עליו."
התערוכה תוצג לקהל הרב בבית המשפט השלום בנצרת במשך שלושה חודשים בין התאריכים 18.03.21 – 18.06.21 והקהל מוזמן לבוא ולהתרשם, כמו כן, הקהל מוזמן להשתתף בערב הפתיחה שיתקיים ב-zoom ב- 18.03.21 בשעה 16:00
 קישור כניסה לערב פתיחת התערוכה ב-zoom:
‏https://court-gov-il.zoom.us/j/82107478194?pwd=SWJtdjEzNXQ5NERrNzBuQzltd2xrQT09