תעודת הצטיינות לחיילת מעמק יזרעאל: סייעה בלידה אזרחית

רב"ט טליה בלוג מקיבוץ גזית בעמק יזרעאל, שמשרתת כחובשת, "סגרה" עוד שבת שגרתית בבסיס. בשעה 2 לפנות בבוקר היא הוקפצה לסייע לאם שילדה את תינוקה בצד הכביש: "זה היה אירוע מורכב ומלחיץ, אבל לראות את ההורים ואת התינוק ולדעת שעזרתי, ממלא אותי סיפוק". צילום: דובר צה"ל

מקור לגאווה: רב"ט טליה בלוג מקיבוץ גזית שבעמק יזרעאל קיבלה לאחרונה תעודת הצטיינות ממפקד חטיבה 300, אל״מ רועי לוי על תפקודה באירוע רפואי נקודתי ומרגש.
רב"ט בלוג, חיילת בודדה מארה"ב משרתת בחטמ״ר 300 שבגליל המערבי כחובשת. מתוקף תפקידה היא אמונה על מתן מענה רפואי במרפאת החטיבה בשגרה, ובאירועי חירום היא מוקפצת עם צוות הכוננות הרפואי באמבולנס צבאי. יחד הם מטפלים בחיילים, וכמו כן באזרחים בגזרה. "בגלל שיש יישובים בגליל המערבי שממוקמים במקום יחסית מרוחק ולמד"א לוקח זמן להגיע אליהם, אנחנו משתדלים להגיע לאן שאפשר ולעזור", היא מסבירה, "כל זאת מתוך רצון לסייע ובמקרים מסוימים אפילו להציל חיים של אזרחים שזקוקים לעזרה מיידית."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"] 


בשבוע שעבר קיבלה כאמור רב"ט בלוג קיבלה תעודת הצטיינות ממפקד החטיבה המרחבית, אל"מ רועי לוי, על תפקודה באירוע רפואי, שבמסגרתו הוקפצה עם הצוות ליישוב הממוקם ליד הבסיס, בו היא משרתת וסייעה בלידה אזרחית.
"סגרנו בדיוק את סוף השבוע הזה", שחזרה טליה, "במוצאי שבת, בערך ב-2 לפנות בוקר הקפיצו אותנו לקריאה על לידת תינוק. בהתחלה מאוד הופתענו כיוון שזאת קריאה מאוד נדירה עבורנו. הגענו במהירות האפשרית לנקודה ואז ראינו את האב והאם בצד הכביש עם התינוק שכבר נולד ברכב. העלנו אותם על האמבולנס והתחלנו בנסיעה לבית החולים, במהלכה טיפלנו באם ובתינוק. זה היה אירוע מורכב ואפילו קצת מלחיץ, אבל לראות את ההורים ואת התינוק ולדעת שעזרתי, ממלא אותי סיפוק."