תנו לו בכבוד: סגן שחר רואימי מעפולה – ממצטייני מפקד אוגדה 162

סגן רואימי בן ה-23 הוא סגן מפקד סוללה בגדוד "דרקון" של אגד 215. בקרוב הגדוד יהפוך משמעותי יותר בעבורו לאחר שאחיו הצעיר התגייס גם הוא לגדוד בו הוא משרת

סגן שחר רוימי מעפולה, סגן מפקד סוללה בגדוד "דרקון" של אגד 215, נבחר כאחד ממצטייני מפקד אוגדה 162 לרגל ראש השנה. סגן רואימי, בן 23, התגייס לחיל ויצא לאחר מכן לקצונה. הוא לא חזר לגדוד כקצין, אלא לבסיס האימונים החיילי והיה מפקד פלוגת טירונים. את התפקיד הזה הוא מתאר כקשה ומעייף, אבל מספק מנטאלית כיוון שראה במהלכו שינוי ממשי והתקדמות.
עם חלק מהחיילים בטירונות הוא בקשר עד היום ומלווה אותם בשירותם. בסיום תפקיד זה חזר סגן רואימי לגדוד כסגן מפקד הסוללה, ובחודש נובמבר הקרוב יצא לקורס מפקדי פלוגות על מנת להתקדם לתפקיד מפקד סוללה.
"רציתי להתנסות בתפקיד הקודקוד. להוביל את הסוללה, היא חשובה לי והחיילים חשובים לי. מעולם לא תכננתי קריירה צבאית, אני לא מתכנן גם עכשיו", הוא אומר בחיוך, "פשוט טוב לי בתפקיד ובגדוד, לכן כל פעם יוצא שאני מחליט להישאר עוד קצת בקבע".
בימים אלה, הגדוד יהפוך אפילו משמעותי יותר לסגן רואימי, כיוון שאחיו הצעיר התגייס גם הוא לגדוד בו הוא משרת – גדוד "דרקון".
לגבי תואר מצטיין מפקד האוגדה – שחר לא ידע כי מועמד והופתע לקבלו. "אני יכול לומר רק תודה. הגעתי לתואר הזה ולמקום שלי לא לבד, אלא בעזרת ובשיתוף המון אנשים טובים בדרך. התודה מגיעה בראש ובראשונה להם".