תנו להם בכבוד: תדיראן עפולה – אלופת ישראל בקט-רגל (חובבים)

בדרך להנפת הגביע שחקני תדיראן עברו את שלבי המוקדמות – בין היתר הכניעו את הקבוצות הכי טובות ומנוסות בצפון. בגמר גברו על קבוצת "זרקה", בניצחון מוחץ בתוצאה 6-3.
צילומים: אלבום פרטי

שחקני נבחרת הכדורגל של תדיראן, שמייצגים את מפעל המזגנים המצליח בעפולה – רשמו בשבוע הישג יוצא דופן כשזכו באליפות ישראל בקט רגל חובבים.
הקבוצה מנוהלת במסירות ומקצועיות רבה על ידי שחר בג'רנו ועמוס קלס. סגל הקבוצה מונה את השחקנים אופק מלול, עמית מזרחי, עומר בג'רנו, עמיר אבלס, אופק בנון, גיא רפאלי, תום קטוע, מתן קטוע, ישראל זכריה, שיר מירן, ודור נבון. חלק משחקני הסגל השתייכו בעבר לקבוצות כדורגל מובילות ברחבי עפולה והעמק, והביאו עמם את הניסיון הרב שצברו למגרש.
בדרך להנפת הגביע שחקני תדיראן עברו בהצלחה את כל שלבי המוקדמות – כשבדרך הם הוכיחו שהם ראויים למקום הראשון- לאחר שהכניעו את הקבוצות הכי טובות ומנוסות בצפון.

אלופים, שחקני תדיראן צילומים: אלבום פרטי
אלופים, שחקני תדיראן
צילומים: אלבום פרטי

שלב הגמר שנערך בצור שלום הפגיש 8 קבוצות בשיטת הנוק אאוט. ברבע הגמר גברה תדיראן 5-1 על קבוצת "לב ונשמה" שבה משחקים קרלוס צ'קאנה יובל שבתאי שלהם עבר עשיר בליגת העל ובליגה הלאומית. בחצי הגמר ניצחה תדיראן את קבוצת "המקסיקני" – הקבוצה שנחשבת לטובה בארץ, אלופת השנה אשתקד. משחק הגמר הפגיש את תדיראן מול קבוצת "זרקה", וגם במשחק זה שחקני תדיראן לא אכזבו והשיגו ניצחון מוחץ בתוצאה 6-3.
הזכייה באליפות ישראל חובבים תקנה לשחקני הקבוצה את הזכות לייצג את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בסוף החודש הבא ובתחילת חודש ספטמבר. המשחקים ייערכו ברפובליקת מונטנגרו האירופאית.

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|