תמונות של אישה עם חזות סינית הסגירו חשוד בגניבה

החשוד בגניבה עורר חשדם של שוטרים באזור תיירותי בנצרת. הקרבנות אותרו בזכות תמונה שנמצא בכליו

שוטרי משטרת ישראל שפעלו השבוע באזור תיירותי בנצרת הבחינו בגבר שנשא על גבו תיק גב והתנהגותו עוררה חשד. בעקבות זאת הם פנו אליו והחלו לתשאל אותו.
התשובות של הגבר ביססו את חשדם כי משהו אינו כשורה ולכן ערכו חיפוש בתיק הגב. בתיק מצאו השוטרים אודם, מראה, כרטיסי אשראי ותמונות של אישה בעלת חזות סינית. הגבר עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לגניבה והשוטרים החלו לנסות לאתר את בעלת התיק, בעזרת מדריכי תיירים.
בשלב מסוים הגיעו השוטרים לאחד התיירים שהיו במקום ושאלו אותו האם הוא מזהה את האישה שבתמונה. האחרון ענה להם – כי זוהי אשתו וכן שהם הגיעו לביקור מאוסטרליה והשאירו את התיק באוטובוס שהסיע אותם לביקור בנצרת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך בעלת התיק זיהתה את אותו והודתה לשוטרים על פעילותם המהירה ונחישותם להחזיר לה את רכושה.
במסגרת החקירה עלה כי החשוד התגנב לאוטובוס בשלב בו הורדו הנוסעים לסיור בעיר ובזמן זה גנב את תיקה של התיירת.
ממשטרת ישראל נמסר: "אנו שמחים להיות שגרירים טובים של מדינת ישראל ופועלים במטרה לשמור על בטחון תושבי הקבע והתיירים הרבים המבקרים בעיר. כל גניבה של רכוש פרטי מעבר לנזק הכספי פוגעת בתחושת הביטחון של הקורבן. כשמדובר ברכוש של תיירים שנמצאים מחוץ למדינה שלהם גנבה של חפצים, כסף ומסמכים יכולה להפוך חופשה מהנה לסיוט. זו זכות גדולה לייצג כך, את מדינת ישראל בפני התיירים וזו שמחה גדולה לחזות בשביעות הרצון והכרת התודה של תייר או אזרח שקיבל שרות טוב ומוצלח מאיתנו כנציגי המדינה".