תכנית גיבוי: שוטר מעפולה סייע להשבת טלפון גנוב בעזרת אפליקציה

סיפור עם סוף טוב: לרס״מ רוני כעביה, שוטר מתחנת עפולה פעל בנחישות במטרה להשיב טלפון שנגנב מתושבת העיר בעזרת אפליקציית איתור ייעודית. צילום מריאן לזרבסקי

רס"ר רוני כעביה
רס"ר רוני כעביה

כשמדברים על משטרה עם הפנים לקהילה, המקרה שארע השבוע בעפולה הוא דוגמא טובה לשירות המיטבי אותו נותנים השוטרים לתושבים. ביום ראשון, בשעות הערב, נגנב מכשיר טלפון נייד וחדיש מתושבת העיר. הטלפון נגנב בבית קפה מקומי ובעלת הטלפון מיהרה, בצר לה, להגיש מיד תלונה במשטרה. בתלונה היא ציינה כי מלבד העובדה שהמכשיר הוא בעל הערך הרב, הוא מכיל תמונות וסירטונים בעלי ערך סנטימנטאלי של ילדיה, וכן מידע אישי נוסף. לעזרתה של האישה נחלץ השוטר רס"ר רוני כעביה, שזוכה בשנים האחרונות להערכה רבה. כעביה הרגיע ראשית את האישה, ומיד לאחר מכן החל בפעולות לאיתור המכשיר.

לאחר מספר שעות בהן התבצעו מספר פעולות חקירה, רס"ר כעביה הצליח להתחקות אחר מיקומו של המכשיר, בעזרת אפליקציית איתור ייעודית. המיקום בו נמצא הפלאפון היה בבניין דירות בעפולה, ולאחר פעולה משטרתית מהירה, החשוד בגניבה אותר והטלפון הושב אחר כבוד לבעליו.

האישה שמחה מאוד על הנחישות שגילה רס"ר כעביה באירוע והודתה לו רבות. השבוע היא אמרה: "השוטר והתחנה ראויים לכל הערכה מבחינתי. הם פעלו במקצועיות ראויה לציון והשיבו לי את הטלפון הגנוב. רס"ר כעביה הבטיח לעזור בהשבת הטלפון ואכן עשה זאת. זה סוג של מתנה לחג הפסח", סיכמה.