תכירו: שלושת הצעירים שיכדררו בשנה הבאה בהפועל עפולה

הקבוצה החתימה את דיויד מוסידני, תומר אסיאג ויניר בנימין, שהגיעו לאימוני הרשות שערכה הקבוצה, הרשימו את הצוות המקצועי וצורפו לקבוצה

בהפועל עפולה צירפו בשבוע האחרון שלושה שחקנים צעירים שיחפשו הזדמנות להיות חלק מהקבוצה שבנו רועי חגאי ועוזרו ליאור אנגלמן.
השלושה: דיויד מוסידני, תומר אסיאג ויניר בנימין, הגיעו לאימוני הרשות שערכה הקבוצה, הרשימו את הצוות המקצועי וצורפו לקבוצה לקראת העונה שבפתח.
חגאי, מאמן עפולה אמר השבוע כי מדובר בשלושה צעירים מוכשרים והכי חשוב רעבים להצלחה. הוא הוסיף כי הוא משוכנע כי לשלושתם יהיה מרכיב חשוב בפאזל שנבנה בעפולה בקיץ האחרון.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מוסידני ששיחק בשנה שעברה במודיעין היה נרגש מאד לאחר שסיכם עם הקבוצה עם אופציה לשתי עונות: "אני נרגש להצטרף להפועל עפולה, מועדון עם שאיפה ברורה להגיע לליגת העל. נפגשתי פעמיים עם המאמן והתחברתי אליו ברמה האישית והמקצועית. אני בטוח שהוא יעזור לי לעשות קפיצת מדרגה בקריירה".
אסיאג שכבר טעם מהליגה בעונה שעברה בנתניה אמר השבוע: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף למשפחת הפועל עפולה, מועדון גדול עם מסורת והישגים".
יניר בנימין הוא אחד השחקנים המסקרנים של העונה הקרובה. הוא שיחק במחלקת הנוער בנהריה ובעונה שעברה ספג כמה חודשים של פרקטים במכללות בארצות הברית. יניר אמר: "אתן את כולי למען הקבוצה. אני מודה לראשי המועדון על הבעת האמון בי וכבר לא יכול לחכות למשחק הראשון לעיני הקהל הביתי".