תכירו: חוד החנית‪" ‬של מתחם החיסונים במרפאת כללית עומר בעפולה"

‪"״לדעת שאתה חלק ממשהו גדול": כ-1,000 אנשים מעפולה והאזור מגיעים מדי יום למתחם חיסוני הקורונה בכדי להתחסן כנגד הנגיף. עד עתה התחסנו מעל 10,000 תושבים. אתר "עמקניוז", מביע הערכה לצוות שמוביל את המבצע המאתגר בבירת העמק‬

במהלך השבוע וחצי האחרונים פועל במרפאת כללית עומר בעפולה מתחם חיסוני קורונה, בו מתחסנים מדי יום כ – 1,000 איש מתושבי בירת העמק והאזור כשעד כה חוסנו במתחם מעל 10,000 תושבים.
במתחם ממתין להם צוות המרפאה שעובד במרוצת הימים האחרונים באינטנסיביות רבה. למרות אתגרים מורכבים, הצוות מעניק לתושבים, ברובם קשישים וחולים בקבוצות סיכון, את השירות המיטבי, עד ליציאתם מהמרפאה והמתחם עם מנת החיסון הראשונה נגד הקורונה.
העבודה הזו לא פשוטה כלל וכלל, בעיקר במציאות העכשווית, עם החששות להידבק ולחלות בנגיף. למרות טרוניות ותלונות שצצות באופן טבעי בתהליך כל כך נרחב מצד מספר מתחסנים קטן, החלק הארי של המתחסנים מביע את הערכתו הכנה לצוות העובדים במרפאה וכבר ממתין בציפייה להגיע לביקור החוזר ולקבל את מנת החיסון השנייה שפיתחה חברת ‪"‬פייזר".‬
פוסט שהעלתה אורית זכאי, כללית מחוז צפון, מספר אולי טוב יותר מכל את ההתמודדות של העובדים במתחם, הערבות ההדדית והשירותיות. וכך היא כתבה‪: "‬יש רגעים קסומים בחיים שגורמים לך להרגיש אושר עילאי, לדעת שאתה חלק ממשהו גדול, חלק מצוות נפלא‪.‬ עוד משמרת חיסונים הסתיימה, משמרת מדהימה בראשות מנהלת הסיעוד המופלאה, האחות והיחידה מלי רפאל אגרס, המנצחת על הצוות ועל המטופלים. היא עושה זאת ביד רגישה, בחמלה ועם המון רצון לעזור. תודה לכל הצוות המדהים במרפאה‪".