תכירו: הסטודנט שלא מפסיק ללמוד

חסן בסול למד לאורך השנים הידראוליקה, ריתוך, והנדסת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. כעת הוא ממשיך בלמידת הנדסת חשמל. צילום: אלבום פרטי

לפני 13 שנים נכנס חסן בסול לראשונה בשערי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל ומאז לא נפרד ממנה. חסן למד קורסים מקצועיים בתחומים להם נדרש כמו: הידראוליקה, ריתוך ועוד.
בהמשך סיים בהצטיינות את לימודי הנדסת מכטרוניקה במכללה והתקבל לעבוד בחברת הענק, 'אינטל'. חסן בחר להישאר בעבודתו במפעל פיניציה בו זכה לאופק וקידום מקצועי וכמעט לאותם תנאי שכר.
"הייתי בתפקיד מתקדם ומשמעותי וקיבלתי החלטה לוותר על אינטל בקריית גת ולהישאר בנוף הגליל. ההיגיון אמר לי, תשאיר את הכישורים והיכולות המקצועיות שלך באזוה"ת  בציפורית וכך עשיתי", הוא אומר. חסן סיים בימים אלה את לימודי השנה הראשונה בהנדסת חשמל במכללה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"אני עובד בפיניציה תעשיית זכוכית שטוחה. על אף שפעולת הייצור הופסקה אני משמש כמנהל פרויקט פירוק התנור הישן והכשרת הנכס להמשך פעילות", אומר חסן.
בסול החליט, על אף מעמדו הבכיר, לחזור לספסלי המכללה וללמוד לתואר הנדסאי חשמל: "התפקיד שלי רחב מאוד וכולל בתוכו ידע נרחב המצריך התמחות בתחומים מגוונים. המערכות שאני ממונה עליהן מצריכות את התואר והנה אני כבר מתחיל את שנת הלימודים השנייה בקרוב", סיכם.

 

 

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|