תכירו: הסופר העפולאי שלא מפסיק לכתוב

רמי לוסטיג בן ה-77 הוציא לאור את "כשאהיה גדול", ספרו ה-12 במספר והוא כבר חושב על הספר הבא

בימים אלה יצא לאור "כשאהיה גדול"- ספרו החדש של הסופר הפורה רמי לוסטיג, 77, קצין משטרה לשעבר, תושב עפולה. הספר הנוכחי הוא ה-12 במספר שמוציא לוסטיג לאור והוא עוסק במתן עצות לילדים, כיצד לבחור מקצוע לחיים, ומה היתרון של כל מקצוע. במקביל ישנה בספר ביקורת מרומזת על ניהול ענפים שונים בישראל, אשר אינם זוכים לתשומת הלב הראויה. ספריו של רמי עוסקים ברובם בחיי הטבע, הן על היבשה, הן בים וגם באוויר (ציפורים, עצים, פרחים וחיות בר). נושא נוסף , לו הסופר מקדיש תשומת לב, הוא שימור החיות שחלקן נמצאות בסכנת הכחדה. במהלך כתיבת הספרים, הסופר הקדיש ספר מיוחד לגיל השלישי, כולל מתן עצות מעשיות כיצד לעבור את התקופה בצורה הטובה ביותר וגם להנות מהגיל המיוחד הזה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"בשני ספריי האחרונים, נגעתי בנושאים אקטואליים", סיפר השבוע לוסטיג, "הספר ה-11 שהוצאתי לאור עוסק בחללית בראשית, אשר כמעט הגיעה לירח  והוא מלווה במשחקי ילדים על מנת לתת לילדים את ההרגשה, שהם נמצאים בחלל, עם הירח, השמש והכוכבים. הספר החדש נותן עצות מעשיות לרכישת מקצוע ברוח מעשית עכשווית. כמו כן, יש בו התייחסות מיוחדת לכבאי דני חייט ז"ל שמסר את נפשו באסון השריפה הטראגי בכרמל וסיפור המורשת שלו".

הסופר רמי לוסטיג
הסופר רמי לוסטיג

ומה לגבי העתיד? ובכן הרצון להמשיך לכתוב וליצור ממשיך לפעום בקרבו של לוסטיג שעדיין מתלבט במה יעסוק ספר "הבר מצווה" שלו: "ישנם מספר רעיונות שכבר עלו , וכנראה שההחלטה תיפול בימים הקרובים", הוא אומר בחיוך.
מה שבטוח, לקוראים הצעירים, נכונה הפתעה.

ספריו הקודמים של רמי לוסטיג
ספריו הקודמים של רמי לוסטיג