תכירו: הנינג'ות מנצרת עילית

שיר דוידוביץ ורואי נזרקביץ מרשת מכוני הכושר "פרופיט" בנצרת עילית הגשימו השבוע חלום גדול כאשר השתתפו באודישנים של "נינג'ה ישראל"

האם נצרת עילית תשלח שני נציגים לעונה השנייה של תכנית האקסטרים "נינג'ה ישראל"? אם זה תלוי בשיר דוידוביץ וברואי נזרקביץ מסניף נצרת עילית של רשת הכושר "פרופיט" שהשתתפו באודישנים של התכנית שהתקיימו השבוע אז התשובה היא חיובית.
דוידוביץ (27) היא פריקית של ספורט. בנערותה עברה הטרדה מינית ממנה הצליחה להיחלץ והחליטה להירשם ללימודי ג'ודו ולהגן על עצמה. בשנים האחרונות החלה ללמוד לתואר ראשון בחינוך גופני במכון וינגייט, הפכה למאמנת כושר, מורה לחינוך גופני, מאמנת אישית ומדריכת כושר ברשת "פרופיט" בנצרת עילית. היא החלה להתאמן בפיתוח גוף, אירובי, אופניים, ריצה, כדורעף ולא הופתעה שקיבלה לאחרונה זימון לאודישנים לעונה השנייה של התכנית המצליחה.
עבור חברה לעבודה ב"פרופיט", רואי נזרקביץ׳ (22) אף הוא מנצרת עילית, בוגר קורס טיפוס והצלה, הכל החל שהיה ילד שמנמן שהחליט לעשות שינוי חיצוני והגיע במקרה לאגרוף. "התאגרפתי במשך כ-5 שנים והתמכרתי לספורט לאחר מכן המשכתי גם לחדר הכושר לתחום ה'קרוספיט' ואפילו לתחום טיפוס הרים" סיפר את הקשר שלו לספורט והוסיף: "הספורט הוא חלק מהותי ועיקרי בחיים שלי לכן גם ממשיך עם זה בכל הכוח ומתחיל ללמוד תואר ראשון במדעי התזונה וקורס מאמנים". בניגוד לקולגה לעבודה, נזרקביץ היה זה ששלח את הפרטים של עצמו למפיקי התכנית שחזרו אליו כעבור זמן קצר והזמינו אותו לאודישן.
ביום רביעי האחרון הגשימו השניים סוג של חלום וכבשו עוד יעד במסע שלהם כאשר השתתפו באודישנים לקראת העונה השנייה של "נינג'ה ישראל" שהפכה כבר לאחר עונה אחת בלבד לאחת התכניות הפופולאריות על המסך. המטרה של ההשתתפות בתכנית הייתה בעיקר כדי להוכיח לעצמם ולאחרים שאפשר לעשות הכל. האם הם עברו? "לצערנו אנחנו לא יכולים לחשוף אם עברנו את מסלול המכשולים או לא, אבל תוכלו לראות את זה בעונת השידורים הקרובה" אמרו.