תכירו: הדייגים האלופים מעפולה שדגו קרפיון במשקל של יותר מ-12 קילו

בגשם, קור, רוחות ולילות באוהל על החוף, התחרו קבוצות מכל הארץ בתחרות הבינלאומית ל'דייג ספורטיבי'. הזוכים הגדולים בתחרות: קבוצת ASA מעפולה שכוללת את אנדריי רומנצ'נקו, ויאצ'סלב מזורנקו ואנטון חוחלוב. במהלך שבוע התחרות דגו חברי הקבוצה 19 קרפיונים במשקל כולל של 82 ק"ג. צילום: ישראפיש

קבוצת ASA מעפולה, ניצחה בתחרות הבינלאומית ל'דייג ספורטיבי' שהתקיימה 6 ימים בחופי איגוד ערים כינרת – עם משקל כולל של 82 ק"ג וקרפיון במשקל 12.170 ק"ג – הדג הגדול באליפות.
התחרות הבינלאומית הסתיימה במהלך סוף השבוע, כאמור לאחר 6 ימים, 125 שעות של דייג רצוף, ללא הפסקה, בצדו המזרחי והמערבי של האגם הלאומי, ביזמת עמותת "ישראפיש".
מלבד חווית הדייג באגם הלאומי, התחרות היוותה מאבק הישרדותי בתנאי גשם, קור, רוחות ולילות באוהל על החוף, כאשר הדייגים עבדו לאורך היממה עם מנוחות קצרות בלבד והשתמשו באביזרי דייג מתקדמים ואיכותיים במיוחד, כך שהדגים לא נפצעים במהלך תפיסתם ועל פי תקנות הדייג הספורטיבי העולמי, מיד לאחר שקילתם משוחררים בחזרה למים.

הדייגים האלופים מעפולה צילום: ישראפיש
הדייגים האלופים מעפולה

במהלך התחרות נתפסו כ- 69 קרפיונים במשקל כולל של 269 ק"ג. הקבוצה הזוכה ASA, תפסה גם את הקרפיון הגדול בתחרות במשקל 12.170 ק"ג. כל הדגים שנתפסו הוחזרו לכינרת.
"התחרות הייתה מוצלחת ואנו מקווים, כי בקרוב נוכל לקיים את אליפות העולם בדייג ספורטיבי של קרפיונים אצלנו בישראל, בחופי איגוד ערים כינרת", סיכם יו"ר "ישראפיש" אנדרי מזלין.
באירוע הסיום שאירחו בתיירות עין גב, הוכרזו הזוכים באליפות. במקום הראשון זכו אנדריי רומנצ'נקו, ויאצ'סלב מזורנקו ואנטון חוחלוב מעפולה, שבמהלך שבוע התחרות דגו 19 קרפיונים במשקל כולל של 82 ק"ג.
באיגוד ערים כינרת שאירחו את המתחרים בחופי האיגוד, ברכו את הזוכים ואת עמותת 'ישראפיש', יזמי תחרות החורף, המביאה מבקרים לחופים ולאזור סובב כינרת.