תכירו: הדוור מבית שאן שמחלק דואר בכ-40 מעלות

בני כהן שעובד בדואר ישראל כבר שני עשורים חולק חוויות מיום עבודתו בתנאי שרב כבדים

חום חודש אוגוסט וימי השרב הכבד כבר כאן ומשנה לשנה יותר חם. כשכולם משתדלים להיות במקום מוצל וממוזג  ישנם רבים הנמצאים בחוץ בשמש הקופחת כחלק מעבודתם.
בחברת דואר ישראל עובדים מעל 1,000 דוורים המחלקים דואר וחבילות בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת, בכל תנאי מזג אויר, בחום הכבד וגם בימי גשם וקור עז.
בני כהן הוא חלק ממערך הדוורים בבית שאן. כהן, בן 46 עובד כדוור 20  שנה ומספר כי מדי יום הוא אחראי על חלוקת דואר וחבילות במספר שכונות בעיר: שיכון א' , שיכון ד' ושיכון ט' ובמסגרת עבודתו הוא צועד קילומטרים רבים במהלך יום העבודה.
"אני אוהב את עבודתי בשטח, שמח לקום בבוקר ולצאת לעבודה, נעים לעבוד במרחבים הפתוחים, ללכת ברחובות, לפגוש אנשים, לא להיות סגור כל היום במשרד ולתת שירות לתושבים שמאוד מעריכים את המאמצים שאנו משקיעים בכל תנאי מזג אויר״.
כהן הוסיף: ״אמנם לא קל לעבוד בתנאי שרב כבדים ובשעת הבוקר נרשמו היום 38מעלות, אבל שותים הרבה מים, משתדלים לצנן את הגוף ומבצעים את החלוקה לתושבים. מחמם את הלב  שאכפת לתושבים המרבים להציע שתיה קרה במהלך החלוקה. זה בהחלט עוזר לבצע את העבודה בשמחה על הצד הטוב ביותר, לטובת תושבי העיר בית שאן".