תכירו: הבימבולנס של מד"א שיציל חיים בנצרת עילית

הבימבולנס הראשון של מד"א בנצרת עילית נחנך בטקס בתחנת מד"א בעיר. ייעודו של הרכב החשמלי הבימבולנס, הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ. צילום: ישראל פרץ

בטקס שהתקיים בשבוע שעבר בתחנת מד"א בנצרת עילית נחנך הבימבולנס הראשון של מד"א שיפעל בעיר. בנוסף, במהלך הטקס חנכו את קליטת האופנוע החמישי של מד"א בעיר. הטקס התקיים בנוכחות ראש העיר מר רונן פלוט, סגן ומ"מ ראש העיר מר אלכס גדלקין, סגן ראש העיר מר אלכס גופמן, מנהל מרחב גלבוע במד"א יוסי פחימה וסגנו ויסאם זועבי ועובדי ומתנדבי המרחב. ייעודו של הרכב החשמלי הבימבולנס, הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים וזהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א המפעיל כ- 550 אופנועים, אופניים חשמליים ואלפי כונני תגובה מיידית ונאמני החיים הפזורים ברחבי הארץ, הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל.
ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט: "רכב הבימבולנס החדש מקצר את זמן ההגעה של כוחות ההצלה של מד"א ומציל חיים וזאת לצד פתיחת קורסים מקצועיים שמתקיימים בימים אלה במרכז הצעירים בשיתוף מד"א ומכשירים כוח אדם מיומן." מנהל מרחב גלבוע במד"א, יוסי פחימה: "במסגרת המאמצים לקצר את זמני התגובה ולהגיע במהירות למי שזקוק לנו חנכנו את רכב הבימבולנס הראשון בעיר נצרת עילית ואופנוע מד"א חדש נוסף שמצטרף לאופנועי מד"א ולשאר כונני התגובה המיידית הפועלים בעיר. כל זאת מתאפשר הודות לשיתוף הפעולה הטוב הקיים בין עיריית נצרת עילית למד"א כשהמטרה היא אחת, דאגה לבריאותם של תושבי העיר. נמשיך ונקדם במרחב גלבוע את פעילותינו למען הצלת חיים."
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בהמשך למאמצים שנעשים בכל רחבי הארץ לקיצור זמני התגובה להגעה לפצועים וחולים, רכב הבימבולנס ואופנוע מד"א שנחנכו היום בנצרת עילית הם נדבך נוסף חשוב בדרך. אנחנו פועלים בפריפריה ובערים הגדולות ועושים את כל המאמצים על מנת להקטין את זמני התגובה ואין ספק כי בהמשך יתווספו אופנועים ורכבי בימבולנס נוספים. אני מודה לראש העיר מר רונן פלוט על שיתוף הפעולה הפורה והלא מובן מאליו שמסייע למד"א בכל הנדרש."